اخبار اقتصاد ایران

استفاده از ظرفیت های قانون بودجه برای توسعه زیرساخت های برق گیلان

در دیدار مدیرعامل برق منطقه ای گیلان با مدیرکل دیوان محاسبات گیلان:

محمود دشت بزرگ رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل برق منطقه ای گیلان با امید نبی زاده مدیرکل دیوان محاسبات گیلان دیدار و پیرامون موضوعات مشترک تبادل نظر کرد.

افق میهن، محمود دشت بزرگ مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان ضمن ابراز خرسندی از موفقیت در اولین جلسه با مدیرکل دیوان محاسبات گیلان، ماموریت های مهم و موثر شرکت برق منطقه ای گیلان را بیان کرد. برق قابل اطمینان و پایدار برای مردم فراهم کند. برای افراد مختلف توضیح داد.

رئیس هیئت مدیره برق منطقه ای گیلان با اشاره به اینکه رعایت ضوابط و مقررات جزء اقدامات این شرکت خواهد بود در این خصوص خواستار راهنمایی و مساعدت دیوان محاسبات استان شد.

در این دیدار امید نبی زاده مدیرکل دیوان محاسبات گیلان ضمن تبریک و ابراز خرسندی از انتصاب مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان به بیان دیدگاه های دیوان محاسبات کشور و استان در تعامل با دستگاه های اجرایی پرداخت. ارگان ها و همچنین برق منطقه ای گیلان، تداوم حاکمیت قانون است. وی خواستار رعایت مقررات مربوط به ویژه تبصره های بودجه و … مانند گذشته شد.

لازم به ذکر است این جلسه در دیوان محاسبات برگزار شد و نوربخش معاون مالی و پشتیبانی، روانگرد معاون منابع انسانی و انصاری مدیر مالی و محاسباتی شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان را همراهی می کردند. مدیرعامل گیلان الکتریک.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا