اخبار بورس

افزایش سرمایه “پی پاد” در دستور کار است/ اکوسیستم یکپارچه را در حوزه فین تک دنبال می کنیم

مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد:

مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد گفت: پیگیر افزایش سرمایه از ۳۰۰ به ۷۰۰ هستیم چرا که از بانک مرکزی تاییدیه گرفته ایم.

مسیح مشهدی تفرشی مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد در گفتگو با افق میهنوی در خصوص برنامه های توسعه این شرکت گفت: انتظار داریم امسال بتوانیم بر اساس زیرساخت هایی که در چند سال گذشته از نظر محصولات و آتی آماده کرده ایم، اکوسیستمی یکپارچه در اقتصاد پلت فرم ایجاد کنیم. همراه با «مشتریانی که به این سیستم آمده اند، ما از فین تک و پرداخت پیروی می کنیم تا به هم افزایی و ارزش قابل توجهی دست یابیم.

وی افزود: برنامه دیگر ما در حوزه پرداخت های جدید است. NFC یکی از موضوعات جدی است که هم دولت و هم بانک مرکزی آن را دنبال می کنند. ما نیز تلاش می کنیم در این زمینه پیشرو باشیم. در هسته های رشد سعی داریم هسته های جدیدی را در قالب تجارت الکترونیک و پرداخت الکترونیک اضافه کنیم. ما تصور می کنیم که چهار کارکرد اصلی پرداخت الکترونیکی می تواند بستری اساسی باشد که بر روی آن انواع نرم افزارها را به عنوان ارزش افزوده پیاده سازی کنیم و همچنین بتوانیم هسته های رشد جدیدی را ایجاد کنیم.

تفرشی در این زمینه ادامه داد: همچنین یکی از حوزه‌های رشدی که با جدیت دنبال می‌کنیم «توسعه نوآوری» است. به همین منظور دوره های خلاقانه ای را برای مدیران برگزار کرده ایم و امیدواریم بتوانیم برنامه های خوبی را در حوزه نوآوری دنبال کنیم.

وی در مورد گستره محصولات این شرکت گفت: طیف محصولات به کاهش اختلال در خدمات کمک می کند. با گسترش دامنه محصولات، اختلالات خدمات قطعا با کمک نیروی انسانی و پشتیبانی کاهش می یابد و خدمات بهتر و پایدارتری ارائه خواهیم داد.

مدیرعامل «پی پاد» در خصوص افزایش سرمایه گفت: در گذشته از افزایش سرمایه ۳۰۰ به ۷۰۰ در کدال خبر داده بودیم. از آنجایی که باید موافقت بانک مرکزی را می گرفتیم، این موضوع از دستور کار ما خارج شد، اما دوباره به مسیر ادامه می دهیم. چون از بانک مرکزی تاییدیه گرفته ایم. بنابراین ما مسیر افزایش سرمایه را ادامه خواهیم داد.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا