اخبار اقتصاد ایران

افزایش 100 درصدی توان الكتریكی بخش فوق توزیع پست شهدای نفوت صومعه سرا

با هدف افزایش ظرفیت بارگیری، اصلاح افت ولتاژ و جلوگیری از محدودیت ها، ظرفیت قطعه فرعی پست ۶۳.۰۲۳۰ کیلوولت شهدا نفوت صومعه سرا در استان گیلان از ۲۰ مگا ولت به ۴۰ مگا ولت افزایش می یابد.

ایران تحلیل، محمود دشت بزرگ، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان با بیان اینکه این پروژه یکی از پروژه های زیربنایی ضروری شرکت برق منطقه ای گیلان است، گفت: پروژه افزایش ظرفیت قسمت فوقانی توزیع برق استان گیلان است. پست نفوت صومعه سرا در جهت شناسایی، امکان سنجی و ارائه مدلی جهت حرکت تجهیزات در جهت صرفه اقتصادی انجام می شود.

مدیرعامل برق گیلان اضافه کرد: در اجرای این پروژه ۱ ترانسفورماتور ۴۰ مگاواتی با ۱ ترانسفورماتور ۲۰ مگاواتی در پست جایگزین می شود، تعداد فیدرهای خروجی افزایش می یابد و اصلاحات لازم در ۲۰ کیلو ولت انجام می شود. بخش.

دشت بوغور با اشاره به اینکه پیمانکار اجرایی فاز اول و دوم این پروژه انتخاب شده است، گفت: این پروژه با توان و ظرفیت پیمانکاران داخلی انجام می شود و با اجرای پروژه، ظرفیت برق برق خواهد بود. قسمت توزیع فرعی در این پست ۱۰۰ درصد افزایش می یابد. .

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان با بیان اینکه این پروژه از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است گفت: نصب ترانسفورماتور برق، مقداری تجهیزات B، پانل های ۲۰ کیلوولت و حفاظت و کنترل پروژه به پایان رسیده است.

محمود دشت بزرگ در خصوص مشکلات این پروژه گفت: تامین کابل و ترانسفورماتور جریان ۲۰ کیلوولت و تامین ترانس جریان و ولتاژ ۶۳ کیلوولت مورد نیاز از شرکت نیرو ترانس به عنوان تنها تولید کننده این تجهیزات و اخذ خاموشی طولانی مدت. تکمیل پروژه از جمله مشکلات است. این پروژه است.

لازم به ذکر است برای این پروژه حدود ۶۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری می شود و ۹۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیش بینی می شود تا قبل از پیک سال آینده پروژه به بهره برداری برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا