بانک و بیمه

سهام بانک کارآفرین درگیر خط مقاومت

بازار؛ گروه تبادل: بانک کارآفرین با نماد کار در طول اجرا از ۱ ماه تا ۳۰ ام بهمن در سال ۱۴۰۲ از محل امداد اعطایی، سپرده ها، اوراق، سرمایه گذاری ها و کارمزدهای دریافتی مبلغ ۱۱۵۲ میلیارد تومان و از محل هزینه های مالی، سود سپرده ها و کارمزدها مبلغ ۸۰۵.۴ میلیارد تومان حق شناسایی و حق شناسنامه محقق شد. همچنین در این ماه تراز مثبت ۴۳ درصد بوده است. ثبت کرده است

بانک کارآفرینان با سرمایه ثبت شده ۴۶۰۰ میلیارد تومان در عملکرد ۱۱ ماهه سال مالی منتهی به ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ ۱۱۶۹ میلیارد تومان و ۷۳۹۷.۴ میلیون ریال هزینه شناسایی کسب کرد و عملکرد انباشته تراز مثبت ۵۸ درصدی را به ثبت رساند.
بانک کارآفرین ثبت افزایش سرمایه ۸ درصد از سود انباشته معاملات مثبت را ثبت کرد، بنابراین قیمت از ۲۱۰ تومان به ۲۴۶ تومان افزایش یافت و روند مثبت خود را حفظ کرد.
در تابلوی معاملات این نماد در سه ماهه ای که شاخص کل بورس از سقف اصلاح شد بازدهی مثبت ۲۳ درصدی و در ۹ ماهه ۹ درصدی بازدهی مثبت داشت. این بانک به دلیل اینکه در بلندمدت بازدهی کمتری نسبت به سایر نمادهای بانکی دارد، توانایی بالایی در جبران عقب ماندگی خود دارد.
به همین دلیل نماد این شرکت طی دو هفته گذشته با معاملات مثبتی که پیگیری کرده است توانسته توجه فعالان بازار سهام را به خود جلب کند. حجم فروش نیز رشد قابل توجهی داشته است. در حال حاضر این نماد درگیر مقاومت است و در صورت تجاوز از آن ممکن است در مدت زمان کوتاهی تا مرز ۱۴۰۲ رشد کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا