اقدام عجیب سازمان لیگ؛ خودداری از ارسال نامه تورنمنت 3 جانبه!

بر اساس تصمیم هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و کارگروه متشکل از اعضای هیات رئیسه و مدیران سازمان لیگ، در صورت عدم صدور رای کمیته استیناف در خصوص دیدار گلگهر و چادرملو تا 10 خردادماه، یک دوره مسابقات سه جانبه بین تیم های گلگهر سیرجان، چادرملوی اردکان و پرسپولیس به عنوان سومین نماینده آسیا برگزار می شود.
این بازه زمانی دیروز (یکشنبه – 10 خرداد) به پایان رسید و کمیته استیناف درباره دیدار گلگهر و چادرملو تصمیمی صادر نکرد تا برگزاری مسابقات سه جانبه بین تیم های گلگهر، چادرملو و پرسپولیس قطعی شود.
نکته قابل توجه این است که علیرغم تایید هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و کارگروه مسئول در این خصوص، سازمان لیگ فوتبال هیچ نامه ای به سه باشگاه پرسپولیس، چادرملو و گلغر برای برگزاری بازی و اعلام تاریخ و مکان برگزاری مسابقات ارسال نکرده و عملا از انجام این کار خودداری کرده است.
اتفاق عجیبی که معلوم نیست به چه دلیل و چرا مسئولان سازمان لیگ هنوز نامه برگزاری مسابقات را به باشگاه ها ارسال نکرده اند. سازمان لیگ منتظر پایان مهلت تعیین شده از سوی فدراسیون فوتبال بود اما با وجود تمام شدن این زمان، سازمان لیگ نامه مربوطه را به باشگاه ها ارسال نکرده است. موضوعی که نشان می دهد سازمان لیگ برخلاف مصوبه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال عمل کرده است.
همزمان مهدی تاج رئیس و هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون فوتبال در مکزیک هستند و باید در این زمینه تصمیم گیری کنند.
بر اساس اعلام هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، در این مسابقات تیم های پرسپولیس و چادرملو باید روز 14 تیرماه به مصاف یکدیگر بروند و برنده این دیدار 18 تیر برابر گل گهر صف آرایی می کند.










