ورزشی

بیانیه بامدادی پرسپولیس در پاسخ به استقلال/ اگر در رویایی مستقیم با ما، اشتباهات داوری نبود، در صدر نبودند

باشگاه استقلال پس از پیروزی مقابل آلومینیوم اراک در هفته بیست و دوم لیگ برتر باشگاه های ایران بیانیه ای صادر کرد. پوشان آبی پوشان در این بیانیه برتری پرسپولیس مقابل ملوان انزلی را به سخره گرفتند و مدعی شدند که گل سرخ ها آفساید بوده و خطای پنالتی به سود ملوان گرفته نشده است. .

ساعاتی پس از این بیانیه، باشگاه پرسپولیس پاسخ تند باشگاه استقلال را داد و اطلاعیه ای را در کانال رسمی خود قرار داد.

باشگاه پرسپولیس نوشت: پرسپولیس، یک ماجرای تکراری دوباره در حال رخ دادن است. باز هم علیه پرسپولیس حرف هایی می زنند که توهین به شعور جامعه و مبانی فوتبال است و باز هم برخوردی از سوی مراجع انتظامی و اخلاقی با آنها نمی شود و با خیال راحت تری به این روند ادامه می دهند.

باز هم شکایت می کنیم و تبرئه می شوند و دوباره به پرسپولیس و فوتبال ایران توهین می شود.

یک روز برای توجیه شکست و روز دیگر برای ترس از شکست. روزی برای بهره مندی از امتیازات ویژه و روزی فشار آوردن به ارکان فوتبال، داوری یا افراد نامحسوس. تنها تغییر این است که حالا در میان دعواهای خودشان پرسپولیس را به وسط کشیده اند.

جمعه گذشته باز هم پای پرسپولیس را به وسط کشیدند در حالی که در فصل جاری رقابت ها اگر در بازی مستقیم با پرسپولیس از اشتباهات داوری سود نمی بردند، حالا در بالای جدول نبودند. در پایان نیم فصل اول در صدر جدول نبودند.

همه این اتفاقات در حالی رخ می دهد که در این سال ها انتظار داشتیم کمیته های اخلاقی و انضباطی فدراسیون فوتبال جلوی این موضوع را بگیرند. باید به طور مناسب و پیشگیرانه با آن برخورد کنند، در غیر این صورت احساس مصونیت می کنند و باعث سرایت این آفت به سایر تیم ها نیز می شود.

انتظار برخورد داشتیم، نه به خاطر پرسپولیس، نه به خاطر فوتبال، حداقل به این دلیل که بارها این توهین ها و اغراق ها از بالا تا پایین فوتبال تهمت و افترا بوده و این را نمی توان کتمان کرد.

هواداران پس از اظهارات امروز جمعه برخی عوامل تیم علیه پرسپولیس منتظر شکایت از پرسپولیس هستند، قطعا این باشگاه فردا شکایت خود را مطرح و مدارک را ارسال خواهد کرد. همانطور که قبلا انجام دادیم. همانطور که بعد از دربی انجام دادیم. اما چه اتفاقی افتاد؟ قبلا تبرئه شده بودند. معلوم نیست این مصونیت آنها برای این همه توهین و بی احترامی که بی پایان است از کجا می آید. از بین نمی رود و به افراد بعدی منتقل می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا