خودرو

جایگزین دنا پلاس رونمایی شد / ویژگی‌های این خودرو طوفان کرد


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش افق میهن: دنا پلاس را می توان یکی از جذاب ترین محصولات ایران خودرو دانست که مدل پلاس آن طرفداران زیادی دارد. ایران خودرو سه محصول دنا پلاس با موتور توربو و گیربکس اتوماتیک را به متقاضیان عرضه کرد.

از آنجایی که خودروساز مستقر در کیلومتر ۱۴ جاده خاصی را در نظر گرفته است، متقاضیان دنا پلاس با گیربکس اتوماتیک و موتور توربو می توانند این خودرو را با دنا با موتور EF7 توربو و گیربکس اتوماتیک آپشنال، تارا با گیربکس اتوماتیک LX V4 یا رانا پلاس بهبود یافته جایگزین کنند. . انتخاب کنید

آبی های جاده ای ویژه در اختیار متقاضیان قرار می گیرد: دنا با موتور EF7 توربو با گیربکس اتوماتیک اختیاری و تارا با گیربکس اتوماتیک LX-V4 علاوه بر فروش فوق العاده به عنوان پیش فروش، اما رانا پلاس ارتقا یافته تنها به عنوان یک فروش فوق العاده به متقاضیان

ایران خودرو برای یک موتور توربو EF7 با گیربکس اتوماتیک آپشنال با قیمتی در حدود ۷۰۰ میلیون تومان به دانا پرداخت می کند. در حالی که قیمت دانا با گیربکس اتوماتیک و موتور توربو نزدیک به ۵۴۵ میلیون تومان بود; بنابراین متقاضیانی که می خواهند خودروی دانا با موتور EF7 توربو و گیربکس اتوماتیک آپشنال را انتخاب کنند، باید حدود ۱۶۵ میلیون تومان بیشتر از خودرویی که در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده اند، بپردازند.

متقاضیان در صورت تمایل به استفاده از ایده پیش فروش دنا با موتور EF7 توربو و گیربکس اتوماتیک آپشنال برای تهیه این خودرو می بایست مبلغی در حدود ۳۵۰ میلیون تومان به حساب بانکی جاده مخصوص واریز نمایند. آبان امسال منتظر تحویل ماشین خود باشید. البته فراموش نکنیم که خودروسازان احتمالا این کار را خواهند کرد آبان ۱۴۰۳ لیست قیمت جدید محصولات خود را دریافت کرده و متقاضیان باید مابقی قیمت دانا را با موتور EF7 توربو با گیربکس اتوماتیک آپشنال بر اساس قیمت جدید پرداخت کنند.

تارا با گیربکس اتوماتیک LX V4 نیز با قیمتی در حدود ۶۹۰ میلیون تومان در اختیار ثبت نام کنندگان دانا قرار دارد. این خودرو با تاریخ تحویل نیز پیش فروش می شود مهر ۱۴۰۳ نیز به متقاضیان دنا اتوماتیک با موتور توربو اختصاص دارد. پیش پرداخت تارا اتوماتیک LX V4 تقریبا ۳۴۵ میلیون تومان است.

رانا پلاس ارتقا یافته با قیمتی کمتر از ۴۵۷۵۰۰۰۰۰ تومان به متقاضیان پرداخت می شود.

ایران خودرو با ارائه محصولات مختلف و همچنین شرایط فروش متفاوت در تلاش است تا دل خریداران خودرویی را که دیگر تولید نمی کنند به دست آورد.

باید منتظر واکنش ثبت نام کنندگان محصولات آبی جاده ای خاص باشیم و ببینیم که آنها تا چه حد حاضرند از خودروی ثبت نامی خود مراقبت کنند و محصولات پیشنهادی را در اختیار بگیرند.

دانا پلاس در سه نسخه با دو موتور ۴ سیلندر تنفس طبیعی و توربوشارژ و همچنین گیربکس های ۵ سرعته دستی و ۶ سرعته اتوماتیک عرضه می شود. مشخصات فنی گیربکس دنا پلاس همانند دنا معمولی است اما موتور توربو بیشتر با ظاهر این سدان اسپرت هماهنگی دارد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا