ارزهای دیجیتال

جستجوی ماینرها برای درآمد بیشتر پیش از هاوینگ بیت کوین

به گزارش افق میهن:






نصف شدن بیت کوین که برای اواسط آوریل ۲۰۲۴ برنامه ریزی شده است، با کاهش پاداش ها و افزایش رقابت، چالش هایی را برای ماینرها ایجاد می کند.



تحلیلگران Grayscale هشدار می دهند که اگرچه کمبود بیت کوین بیشتر بر قیمت بیت کوین پس از نصف شدن تأثیر می گذارد، تنها اتکا به مدل های قبلی می تواند گمراه کننده باشد.

آن‌ها لایت‌کوین، یک ارز دیجیتال با مکانیسم‌های نصف‌سازی مشابه را به‌عنوان مثالی ذکر می‌کنند که در آن افزایش قیمت پس از نصف‌سازی به‌طور مداوم مشاهده نشده است. این موضوع بر اهمیت در نظر گرفتن طیف وسیع تری از عوامل در هنگام تحلیل حرکت قیمت تاکید می کند.

معدنچیان آماده نبرد

هاوینگ یک چالش بزرگ برای ماینرها است. پاداش های بلاک منبع اصلی درآمد ماینرها هستند. در پدیده نصف شدن این پاداش ها کاهش می یابد و سختی استخراج که سال گذشته به بالاترین حد خود رسید، مشکلات را بیشتر می کند.

برای مقابله با این وضعیت، ماینرهایی مانند Marathon Digital به فروش سکه و جذب سرمایه برای جمع آوری ۷۵۰ میلیون دلار سرمایه متوسل شده اند.

ماینرها چه گزینه هایی دارند؟

ماینرها در این امر تنها نیستند و راه هایی برای مقابله با خطرات احتمالی وجود دارد.

از سوی دیگر، JPMorgan پیش‌بینی می‌کند که نرخ هش شبکه بیت‌کوین پس از نصف شدن می‌تواند تا ۲۰ درصد کاهش یابد. در نتیجه، سخت افزار استخراج با کارایی کمتر ممکن است به دلیل نگرانی های سودآوری از رده خارج شود.

با توجه به نوسانات بازار کریپتو، برخی از ماینرها به دنبال گزینه های پوشش ریسک هستند. استراتژی های پوشش ریسک به سرمایه گذاران کمک می کند تا ریسک های سرمایه گذاری خود را کاهش دهند. GSR یک شرکت بازرگانی پیشرو است که راه حل ها و محصولاتی را ارائه می دهد که درآمد قابل پیش بینی بیشتری را برای ماینرها فراهم می کند.

هاوینگ آینده نقطه عطفی برای استخراج کنندگان بیت کوین است. در حالی که بازار هنوز با چالش هایی مواجه است، ظهور اعداد ترتیبی و کاوش در استراتژی های پوشش ریسک، راه های امیدوارکننده ای را نشان می دهد. با نزدیک شدن به ماه آوریل، ماینرها و خودی‌های صنعت از نزدیک تماشا خواهند کرد تا ببینند این تحولات چگونه انجام می‌شود و چه تاثیری بر اکوسیستم بیت‌کوین خواهد داشت.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا