اخبار بورس

حفظ منافع سهامداران با مولدسازی در کنار واگذاری/ بازار سرمایه ستون اقتصاد کشور است

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری آتیه دماوند گفت:

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری آتیه دماوند گفت: امیدواریم بازار سرمایه امسال نسبت به سال گذشته جایگاه مناسبی پیدا کند. همانطور که گفتم بازار سرمایه رکن اقتصاد کشور است و باید به فکر ماندگاری آن باشیم.

سعید فائقی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری آتیه دماوند در گفتگو با افق میهنوی در خصوص عملکرد ۱۴۰۲ توضیح داد: اگر بخواهیم عملکرد شرکت را ارزیابی کنیم ۱۴ امتیاز به آن می دهیم.

وی در ادامه خطاب به مجمع شرکت سرمایه گذاری آتی دماوند بیان کرد: با توجه به عملکرد شرکت می دانستیم که سهامداران رضایت نسبی خواهند داشت. علاوه بر این، با توجه به تلاطم بازار سرمایه، سعی کردیم روند منطقی را طی کنیم. به جز یک بار که «شیران» را فروختیم، قیمت سهام «واتی» دچار نوسان شد. اما متوسط ​​قیمت در بازار سرمایه و سود تقسیم شده می تواند رضایت نسبی سهامداران را تامین کند.

فائقی با نگاهی به برنامه های آینده این شرکت گفت: باید طبق قوانین کشور بفروشیم. باید زیرمجموعه ها را واگذار کنیم. اما این کار را به گونه ای برنامه ریزی کردیم که در زمان واگذاری بتوانیم با درآمد حاصله به ارزش افزوده مناسبی برسیم. با نگاهی به آینده، می‌توانیم مجموعه‌ای داشته باشیم که بازده خوبی برای سهامداران داشته باشد. این برنامه را ادامه خواهیم داد. یعنی بهره وری و واگذاری تا بتوانیم منافع سهامداران را حفظ کنیم.

مدیرعامل «واتی» گفت: امیدواریم بازار سرمایه امسال نسبت به سال گذشته جایگاه مناسبی پیدا کند. همانطور که گفتم بازار سرمایه رکن اقتصاد کشور است و باید به فکر ماندگاری آن باشیم. ما نیز با توجه به سرمایه خود سعی می کنیم این کار را انجام دهیم.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا