ورزشی

سردار آزمون به سرنوشت مهدی طارمی دچار شد

سردار آزمون که در لیگ اروپا مقابل برایتون حضور داشت با یک ضربه برگشت توانست دروازه حریف را باز کند اما این گل به دلیل خطا مردود شد. این گل آزمایشی به سرنوشت گلی رسید که طارمی با ضربه برگشت در لیگ قهرمانان اروپا مقابل بارسلونا به ثمر رساند اما مردود اعلام شد.

بازگشت طارمی و حذف از لیگ قهرمانان

در ادامه دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم های آرسنال و پورتو در ورزشگاه امارات مقابل یکدیگر صف آرایی کردند. بازی رفت در ورزشگاه دراگائو با نتیجه یک بر صفر به سود پورتو به پایان رسید و در بازی برگشت آرسنال موفق شد با نتیجه یک بر صفر پیروز شود تا در ضربات پنالتی آرسنال ۴ برنده شود. -۲ و به مرحله یک چهارم نهایی رفت. .

مهدی طارمی که چند هفته ای را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، در این دیدار از روی نیمکت شروع کرد و در دقیقه ۸۸ وارد زمین شد اما نتوانست کاری از پیش ببرد و در ضربات پنالتی فرصتی برای شوتزنی پیدا نکرد. موضوعی که با اعتراض هواداران پورتو در شبکه های اجتماعی همراه شد و آنها معتقد بودند طارمی باید یکی از پنالتی ها باشد.

اما طارمی که در این فصل نتوانست عملکرد درخشان خود در فصول گذشته را تکرار کند و همچنین به دلیل اینکه قصد ندارد در پایان فصل قراردادش را با پورتو تمدید کند و زمزمه پیوستنش به اینتر روز به روز قوت می گیرد. روز، به نظر می رسد جایی است که او خود را در ترکیب تیم رها کرد و دیگر جایی در افکار کونسسائو سرمربی پورتو ندارد و این مربی ترجیح می دهد از بازیکنان دیگری مانند اوانیلسون و کونسسائو در خط حمله استفاده کند.

علی کریمی

تیم فوتبال “کایسری اسپور” در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر ترکیه میزبان “هاتای اسپور” بود که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. علی کریمی لژیونر ایرانی کایسری اسپور از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و ۸۱ دقیقه به میدان رفت.

واکنش شهاب زاهدی به حضورش در فوتبال ژاپن

شهاب زاهدی از سال ۲۰۲۱ در تیم “زوریا لوهانسک” دسته اول اوکراین بازی کرد و سپس مدتی به پرسپولیس رفت تا اینکه در فصل نقل و انتقالات زمستانی اخیر تصمیم گرفت به لیگ برتر ژاپن بپیوندد و به تیم “فوکوکا” برود. .

او که تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۴ با این تیم ژاپنی قرارداد امضا کرده است، در اولین بیانیه خود به حضورش در این تیم واکنش نشان داد و در حاشیه تمرینات تیمش و ضمن استقبال تماشاگران گفت: من بسیار خوشحالم که به تیم آویسپا فوکوئوکا پیوستم.” و خوشحالم که اینجا هستم.

انصاری فرد

تیم فوتبال آریس در چارچوب هفته بیست و هفتم و دور اول مرحله پلی آف سوپرلیگ یونان که بین ۶ تیم برتر مرحله مقدماتی برگزار می شود، در ورزشگاه تومبا با حضور کریم انصاری فرد در جمع بازیکنان ذخیره به مصاف پائوک رفت.

آریس در نیمه اول یک بر صفر پیروز شد و در ابتدای نیمه دوم کریم انصاری فرد وارد زمین شد تا فرصت بازی مقابل پائوک را به دست آورد.

پائوک در نیمه دوم نتوانست گل خورده را جبران کند و به صدر جدول سوپرلیگ یونان برسد تا یاران انصاری فرد در خارج از خانه به برتری ارزشمند یک بر صفر دست یابند.

احسان حاجی صفی

تیم فوتبال “AAC” آتن در هفته بیست و هفتم و اولین دیدار مرحله نهایی پلی آف سوپرلیگ یونان، بر خلاف دو بازی اخیر خود، احسان حاج صفی را در ترکیب اصلی در ورزشگاه آتاناسیوس دیاکوس در ترکیب اصلی نداشت. تیم لامیا در رده ششم قرار گرفت و با نتیجه ۴-۰ به پایان رسید.

احسان حاجی صفی این دیدار را از روی نیمکت آغاز کرد و در دقیقه ۸۳ به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد تا دهمین بازی خود را در فصل جاری سوپرلیگ یونان انجام دهد.

میلاد محمدی

در هفته بیست و نهم سوپرلیگ ترکیه، تیم فوتبال آدانا دمیراسپور که از ابتدا میلاد محمدی را در اختیار داشت، در ورزشگاه بویوک شهیر بلدیه به مصاف تیم رده چهاردهم کونیاسپور رفت و با نتیجه ۲ بر ۲ به پایان رسید. محمدی در این دیدار به طور کامل برای تیمش به میدان رفت.

مهدی قیدی

مهدی قیدی که در این فصل از لیگ امارات عملکرد بسیار خوبی با پیراهن اتحاد کلبا داشت، در بازی اخیر این تیم مقابل الجزیره باز هم دست به کار شد و در هر دو گل زردپوشان موثر بود.

قیدی که برخلاف تیمش فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشته و در ۱۶ دیداری که برای اتحاد کلبا در لیگ امارات انجام داده، موفق به زدن ۸ گل و ۲ پاس گل شده است. او در بازی امروز زردپوشان اماراتی مقابل الجزیره گل اول تیمش را به ثمر رساند و سپس با یک ضربه دیدنی و مهار نشدنی گل دوم را به ثمر رساند.

یک گل آزمایشی ناموفق برای برایتون

رم در دور برگشت هجدهمین دوره لیگ اروپا به مصاف برایتون انگلیس رفت. در این دیدار دانیله ده روسی با نتیجه ۴ بر صفر پیروز شد و از بازیکنان ذخیره خود استفاده کرد و با اینکه یک بر صفر شکست خورد اما به مرحله بعد راه یافت.

سردار آزمون در این دیدار در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت و در دقیقه ۱+۹۰ تعویض شد. او همچنین در دقیقه ۲۳ با یک ریباند تماشایی موفق به گلزنی برای رم شد اما داور به دلیل خطا، گل را مردود اعلام کرد.

احمد نوراللهی

تیم فوتبال الوحده امارات در لیگ برتر امارات به مصاف تیم «هتا» رفت و با نتیجه ۴ بر صفر پیروز شد. احمد نورالله لژیونر ایرانی الوحده در این دیدار در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت و ۶۷ دقیقه به میدان رفت. او برخلاف هفته های اخیر نتوانست در این دیدار گلزنی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا