طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز 27 اسفند 1402

به گزارش افق میهن:






قیمت طلا و سکه دو روز مانده به پایان سال افزایش یافت. سکه امامی امروز وارد کانال ۳۸ میلیونی شده است و سکه های دیگر نیز در آستانه ورود به کانال بالاتر هستند.



به گزارش افق میهن، قیمت طلا و سکه با افزایش قیمت دلار در روز یکشنبه همزمان شد. در حالی که بازارهای جهانی در تعطیلات آخر هفته به سر می برند، قیمت جهانی طلا در قیمت ثابت ۲۱۵۵ دلار ثابت است و بازیگر فعالی نیست که قیمت را در بازار داخلی طلا تعیین کند.

اسکرین شات 17 مارس 2024 در 1:33:25 ب.ظ

معامله گران علاوه بر رشد دلار، افزایش تقاضا را دلیلی برای روند صعودی سکه عنوان می کنند. لازم به ذکر است که در زمان نگارش این مقاله، طلا در مرز بین کاهش و افزایش قرار دارد و سکه در تمام قسمت ها در حال افزایش است. فعالان بازار طلا معتقدند این افزایش قیمت در سال ۱۴۰۲ به پایان می رسد زیرا امکان اصلاح بازار طلا در محدوده فعلی وجود ندارد.

نیم و ربع سکه در آستانه کانال بالاتر قرار گرفت

سکه امامی امروز یکشنبه ۲۷ اسفند با افزایش ۳۱۰ هزار تومانی به قیمت ۳۸ میلیون معامله می شود. سکه بهار با ۲۳۰ هزار تومان افزایش ۳۵ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان معامله شد.

شایان ذکر است نیم سکه امروز با ۴۰۰ هزار تومان افزایش بیشترین افزایش قیمت را در بازار سکه به ثبت رساند. نیمسکه در زمان نگارش این مقاله ۲۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله می شود. ربع سکه و سکه گرمی امروز به ترتیب ۱۰۰ هزار تومان و ۹۰ هزار تومان گران شده و به ترتیب ۱۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله می شوند.

حباب سکه در همه قسمت ها رشد کرد

حباب سکه یکشنبه از هر نظر صعودی است. حباب سکه امامی ۲۹۷ هزار تومان، سکه بهار ۲۱۴ هزار تومان، نیم سکه ۴۰۷ هزار تومان، ربع سکه ۱۰۴ هزار تومان و سکه گرمی ۹۲ هزار تومان رشد داشته است.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا