طلا و ارز

پیش بینی قیمت دلار 9 فروردین 1403 / دلار در بازار تعطیل پایتخت گران شد

به گزارش افق میهن:






روز چهارشنبه قیمت دلار همزمان با افزایش ارزش معاملات پشتیبان بود. اگرچه معاملات نقدی به پایان رسیده است، اما اخبار سیاسی بازار معاملات بدون نقد را داغ کرده و دلار دوباره افزایش یافته است.



اسکرین شات 27 مارس 2024 ساعت 3:04 ب.ظ

به گزارش افق میهن، قیمت دلار در حالی روزهای ابتدایی سال جدید را سپری می کند که اخبار سیاسی نامطلوب به ویژه در روسیه و اوکراین بازار ارز داخلی را تحت تاثیر قرار می دهد. با وجود اینکه معاملات نقدی در بازار آزاد هنوز آغاز نشده است، معاملات در پشت صحنه فعال است و این معاملات باعث ارتباط با بازار نقدی می شود.

قیمت دلار چهارشنبه ۸ مرداد فروردین ۱۴۰۳ با نوسان در معاملات بک لاین در گام اول و دوم کانال اول کریدور ششم حدود ۳۰۰ تومان افزایش را نسبت به روز گذشته به ثبت رساند.

برخی از معامله گران فارکس بر این باورند که افزایش تنش بین روسیه و اوکراین پس از حمله تروریستی به روسیه باعث افزایش قیمت دلار شده است. آنها معتقدند با افزایش این تنش ها دلار در کریدور ششم به راحتی افزایش می یابد.

قیمت ۸ تومان فروردین ۱۴۰۳

قیمت اسکناس دلار چهارشنبه هشتم فروردین ۱۴۰۳ در مرکز مبادلات ایران بدون تغییر نسبت به روز دوشنبه ۴۳ هزار و ۴۷۲ تومان باقی ماند. قیمت حواله دلار در این مرکز نیز بدون تغییر باقی ماند و به ۴۰ هزار و ۵۵۲ تومان رسید.

قیمت درهم امارات در بازار آزاد روز چهارشنبه به ۱۶ هزار و ۵۶۰ تومان رسید. قیمت اسکناس و حواله درهم در مرکز مبادلات ارزی نسبت به روز گذشته ثابت ماند و به ترتیب ۱۱ هزار و ۸۳۷ تومان و ۱۱ هزار و ۴۲ تومان رسید.

قیمت پوند انگلیس روز چهارشنبه در بازار آزاد به ۷۷ هزار و ۲۰۰ تومان رسید. قیمت لیر ترکیه در آن روز در بازار آزاد ۱۸۹۵ تومان بود.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا