اخبار بورس

چرخش گلرنگ به سمت بازار سنتی!

هر آنچه که باید در مورد تجارت بلوک سفید بدانید:

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهام۲۶ امروز اسفند در سال ۱۴۰۲ معامله بلوکی در نماد سفید انجام شد که در آن خانواده رسولی بخشی از سهام خود را واگذار کردند. در طرف مقابل خریدار دام و طیور کوروش (سهام خصوصی) یکی از زیرگروه های گروه گلرنگ بود! لازم به ذکر است که آقای نجی الله رسولی، مجتبی رسولی و محمد رسولی به عنوان سهامدار عمده، هر یک از آنها بالغ بر ۱,۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰ است ۴,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰ (۵۵%) سهم آن را به شرکت ببرید دام و طیور کوروش (سهام ویژه) تحویل دادن

همایون دارابی وی در این مورد در کانال تلگرامی خود نوشت:

کلیسای جامع و مرغ کوروش (گلرنگ) کمی بیش از یک ماه پیش با خرید سهام مدیریتی این شرکت سینی ها توجه بخش استارت آپی کشور به آن جلب شد، امروز به بازار سنتی و شرکت بازگشته اند. جوجه های سفید خانواده اش را گسترش داد و آن را خرید ۵۵ درصد سهام این شرکت او سهامدار عمده بزرگترین زنجیره تولید و توزیع مرغ گوشتی کشور شد. امروز ۵۵ درصد از سهام سپید مکیان در اختیار خانواده رسولی است نرخ ۹۰۲ تومان معادل ارزش بازار ۸.۱ همات تنها ۱۴ درصد بالاتر از قیمت پنل خریداری شده از شرکت دام و طیور کوروش.
با انجام این معامله خانواده رسولی از این پس تنها ۲۰ درصد سهام را در اختیار دارند این مجتمع عظیم که شامل کارخانه خوراک دام، پرورش شیرده، مرغ گوشتی، جوجه کشی، کشتارگاه صنعتی و فرآورده های آماده مصرف است تا خرید سپید در اختیار گروه دام و طیور کوروش خواهد بود. ۵ درصد از بازار مرغ داغ زمین را با اضافه کردن مرغ سفید داشت این نسبت به ۲۰ درصد می رسد.

در عین حال این خرید تاثیر قابل توجهی روی کوروش فودز که ۶۰ درصد سهام دام و طیور کوروش را در اختیار دارد، خواهد داشت. در عوض خانواده رسولی در شرکت های افق کروش، پاکشو، کیمیتک و فروشگاه کروش فعالیت می کنند. رسیده است

انتظار می رود سهامداران سپید مکیان این معامله را بررسی کنند واردات دامداری ها با توجه به نقدینگی گروه افق برای این شرکت ضروری است در این بین باید منتظر ماند و دید که آیا این آخرین خرید گروه فهق در سال است یا در روزهای آینده حرکت های دیگری صورت می گیرد. گروه فهق عموماً برای خرید سهام ارزان و سهام مدیریتی تلاش می کند و در خریدهای اخیر خود این دو جنبه را کاملاً با هم ترکیب کرده است. نشان داده شده

گلرنگ کدام سهام را در کارنامه خود دارد؟

هم اکنون با آن خرید کنید سفید این سوال پیش می آید که گروه صنعتی گلرنگ در کنار سپید چه سهامی را در کارنامه خود دارد؟

بررسی ها نشان می دهد که قبل از خرید سفید گروه صنعتی گلرنگ مالک ۶۴.۷ درصد گروه صنعتی پاکشو با عشایر پاک کردن و مالک ۳۳.۴۲ درصد آرین کیمیاتک با نماد علم شیمی بود.

همچنین گروه صنعتی خریدار گلرنگ سینی ها در چند ماه گذشته بود.

علاوه بر این، گروه صنعتی گلرنگ از طریق شرکت پدیده شیمی پدیدارقران که ۵۸.۵ درصد سهام پدیده شیمی قاران را در اختیار دارد، این نماد را در اختیار دارد. قرن افق کورش با نماد است افق همچنین یکی از زیرمجموعه های گروه صنعتی گلرنگ می باشد.

این قابل ذکر است گروه صنعتی گلرنگ در سال های اخیر به فضای استارت آپی رفته است. علاوه بر خرید تپسی، این گروه در حال حاضر ۱۰۰ درصد مالک است الوپیک و همچنین افود که به سفارش آنلاین غذا مشغول است.

اخبار در مورد راه اندازی خشکشویی آنلاین و همچنین ورود به میدان بانک گروه صنعتی گلرنگ اعلام می کند که ایران تحلیل نه می تواند این خبر را تایید و نه تکذیب کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا