خودرو

آشنایی با طراحی مدرن و فناوری‌های پیشرفته تیگارد X35


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش خبر شما، تیگارد X35 یک خودروی شهری و خانوادگی با طراحی زیبا و امکانات مدرن است. Tigard X35 دارای طراحی جذاب و ویژگی های عملکرد بالا است که برای سفرهای شهری مناسب است

Tigard X35 را معرفی می کنیم

تیگارد X35 در واقع همان دوچرخه بیجینگ X3 است که با نام دیگری در ایران به فروش می رسد. این خودرو در رده کراس اوورهای ساب کامپکت طبقه بندی می شود و بالاتر از Senova X25 در سبد محصولات پکن بایک قرار دارد. نسل اول این خودرو در نمایشگاه پکن در سال ۲۰۱۶ ارائه شد و در سال ۲۰۱۹ نسل دوم این خودرو در نمایشگاه شانگهای به جهانیان معرفی شد. این خودرو به عنوان یک کراس اوور اقتصادی در بازارهای هدف مختلف به فروش می رسد و یکی از چینی هایی است که بازار نسبتا خوبی در خارج از کشور دارد.

اطلاعات فنی Tigard X35

زیر کاپوت تیگارد نیرو از طریق یک گیربکس CVT که می تواند ۶ دنده مصنوعی را تعویض کند به چرخ های جلو منتقل می شود. استاندارد موتور یورو ۵ و مصرف ۷.۴ لیتر در صد کیلومتر است. سیستم تعلیق مک فرسون در جلو و سیستم پرتو پیچشی ساده در عقب استفاده می شود. همه چرخ ها دارای ترمز دیسکی با خنک کننده در محور جلو هستند.

امکانات رفاهی و ایمنی Tigard X35

در این رده، Tigard X35 نه گزینه های زیادی ارائه می دهد و نه گزینه های کمی. طراحی داخل آن متفاوت و مدرن است و سعی کردیم زیبایی را در سادگی منتقل کنیم. فضای داخلی در این خودرو نسبتاً خوب است، اما در نظر داشته باشید که نباید از فضای داخلی یک کراس اوور جمع و جور انتظار زیادی داشت. در Tigard شاهد کشش، تهویه الکتریکی دستی، پورت USB در ردیف عقب، سیستم کنترل استارت در سربالایی، رینگ های آلومینیومی ۱۷ اینچی، دو کیسه هوای راننده و سرنشین، دوربین و سنسور عقب و فناوری روشنایی LED هستیم.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا