ارزهای دیجیتال

عیسی بیت‌کوین، از اولین سرمایه‌گذاران بازار کریپتو، به اتهام فرار مالیاتی دستگیر شد







«راجر ور» با نام مستعار «بیت کوین عیسی» در اسپانیا به اتهام فرار از پرداخت مالیات حداقل ۴۸ میلیون دلاری به ایالات متحده دستگیر شد.



راجر ور، ۴۵ ساله، ملقب به بیت کوین عیسی، در اسپانیا به اتهام فرار از پرداخت حداقل ۴۸ میلیون دلار مالیات به دولت ایالات متحده دستگیر شد.

به گزارش رویترز، وزارت دادگستری آمریکا روز سه شنبه اعلام کرد که سرمایه گذار اولیه بیت کوین در اسپانیا دستگیر شده است. به گفته وزارت دادگستری این کشور، راجر ور در یک کیفرخواست به کلاهبرداری و فرار مالیاتی متهم شد. این کیفرخواست در دادگاه فدرال لس آنجلس تنظیم شد.

راجر ور که به عیسی بیت کوین نیز معروف است در اسپانیا دستگیر شد. اتهام او به فرار مالیاتی در آمریکا گزارش شد. برایان اسکارلاتوس، وکیل او در بیانیه ای گفت که از دستگیری موکلش در سفر به اسپانیا “بسیار ناامید و متعجب” است.

اسکارلاتوس می گوید: «آقای ور کسب و کار خود را با کمک متخصصان برجسته مالیاتی اداره می کند. وی افزود که راجر ور همیشه قصد داشت به طور کامل به تعهدات مالیاتی خود در ایالات متحده عمل کند. او سعی می کند بی گناهی موکلش را در دادگاه ثابت کند.

راجر ور، کلاهبردار بیت کوین عیسی، برای مدتی مدیر عامل توسعه دهنده کیف پول دیجیتال Bitcoin.com بود. او خرید بیت کوین را در سال ۲۰۱۱ آغاز کرد و به طور فعال این ارز دیجیتال را تبلیغ کرد و به بیت کوین عیسی معروف شد.

وزارت دادگستری آمریکا اکنون اعلام کرده است که به دنبال استرداد راجر ور خواهد بود.









دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا