طلا و ارز

قیمت دلار امروز13 اردیبهشت 1403

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت دلار امروز با نوسان محدود ۱۰۰ تومانی افتتاح شد. این اسکناس تحت تاثیر دستکاری ارزی توسط سیاستگذاران در بیشتر هفته گذشته روند نزولی داشته است. فعالان بازار ارز محدوده قیمتی فعلی را کف معاملاتی جدید اسکناس دلار می دانند.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت دلار امروز با نوسانات محدود در پله هفتم کانال اول کریدور ششم در نوسان است. معامله گران این منطقه را منطقه قیمت جدید برای اسکناس های ایالات متحده می دانند. برخی از فعالان بازار ارز نیز تمایل سیاستگذاران برای حفظ قیمت دلار در محدوده فعلی را مدنظر قرار می دهند.

اسکرین شات 2 مه 2024 در 12:49:27 ب.ظ

فعالان بازار فارکس می گویند در حال حاضر هیچ ریسک جدیدی در بازار وجود ندارد و آنها معتقدند که احتمال ارائه اخبار سیاسی مثبت به بازار زیاد است.

تحلیلگران اقتصادی به سیاست دولت برای مهار تورم اشاره می کنند و معتقدند سیاست گذار با تزریق اخبار و منابع به بازار ارز در تلاش است تا قیمت دلار را در محدوده معاملاتی فعلی تثبیت کند. از دیدگاه معامله گران، محدوده قیمت فعلی یک حد پایین مطمئن برای تصمیم گیری و ورود به بازار ارز محسوب می شود.

تتر در کانال ۶۱ هزار تومان معامله می شد

قیمت درهم امروز بدون تغییر باقی ماند و با قیمت روز گذشته معامله شد. این اسکناس ۱۶۹۰۰ تومان معامله می شود. تتر با قیمت ۶۱ هزار و ۹۵۰ تومان معامله می شود و ۵۰۰ تومان ضرر کرده است.

لازم به ذکر است قیمت اسکناس و حواله دلار امروز تغییری نکرده است. اسکناس دلار ۴۴ هزار و ۳۱۴ تومان و حواله دلاری ۴۱ هزار و ۳۷۶ تومان فروخته شد.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا