اخبار اقتصاد ایران

آغاز فروش شاسی بلند جدید کرمان موتور | KMC A5 رسما وارد بازار شد

شرکت کرمان موتور شاسی بلند جدید خود با نام KMC A5 را از ۲۲ شنبه به فروش می رساند اردیبهشت فروش “KMC A5” در ماه جاری اعلام شد.

ایران تحلیل با قیمت گذاری خودروی جدید کرمان موتور از شنبه ۲۲ اردیبهشت فروش “KMC A5” از این ماه آغاز می شود. این محصول در واقع مدل جدید خودروی SWM G01F می باشد.

شرکت کرمان از شنبه ۲۲ اعلام کرد اردیبهشت KMC در ماه ۱۴۰۳ در راستای گسترش تنوع سبد محصولات و همچنین جلب رضایت حداکثری مشتریان، فروش خودروی A5 را آغاز خواهد کرد. این کراس اوور اسپرت و جوان پسند با قیمت مصوب یک میلیارد و ۲۸۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و تحویل ۶۰ روز کاری راهی بازار می شود. خواهد بود.

KMC A5 در اصل نسل جدید خودروی SWM G01F است که سابقه حضور کوتاه مدت شرکت های مختلف در بازار ایران را دارد. نبود شبکه خدماتی مناسب در گذشته باعث شده بود تا برخی مشتریان نسبت به این خودرو دچار تردید و سردرگمی شوند و اکنون به نظر می رسد شرکت کرمان موتور قصد دارد با ارائه خدمات پس از فروش، این خودروی جوان را روانه بازار کند.

شرکت کرمان موتور با انتخاب A5 به عنوان کراس اوور جدید خود برای بازار ایران، با داشتن شبکه گسترده خدمات پس از فروش، در کنار ارائه گارانتی ۵ ساله یا ۱۵۰۰۰۰ کیلومتری KMC A5، در صدد رفع نگرانی خریداران در این زمینه است. از خدمات پس از فروش فروش کند است.

مشخصات KMC A5

خودروی جدید کرمان موتور (KMC A5) یک کراس اوور سایز متوسط ​​با طول، عرض و ارتفاع به ترتیب ۴۶۷۰، ۱۸۵۵ و ۱۷۴۰ میلی متر و فاصله بین دو محور ۲۷۵۰ میلی متر است. از نظر فنی این خودرو به یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ با حداکثر قدرت ۱۳۷ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۱۲ نیوتن متر مجهز شده است. نیروی تولیدی موتور نیز توسط یک گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه به چرخ های جلوی این کراس اوور منتقل می شود.

ترمزهای دیسکی جلو و عقب به همراه سیستم تعلیق مک فرسون جلو و پرتو پیچشی از دیگر ویژگی های A5 هستند. رینگ های این خودرو ۱۸ اینچ و لاستیک ها ۶۰/۲۲۵ می باشد.


از امکانات ایمنی و رفاهی این خودرو می توان به فرمان برقی، شش کیسه هوا، سیستم ترمز ضد قفل، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، سیستم کنترل کشش و کنترل پایداری، سیستم کمکی استارت در سربالایی، سیستم نظارت بر فشار باد لاستیک، ترمز پارکینگ برقی، جلو اشاره کرد. و سنسور پارک عقب، دوربین دنده عقب، کروز کنترل، سقف پانوراما با قسمت بازشو، تهویه مطبوع اتوماتیک، خروجی هوای ردیف دوم، خوشه دیجیتال، صندلی برقی راننده، گرم کن و خنک کننده صندلی راننده، کنسول وسط ردیف جلو و عقب، دنده الکترونیکی اهرم تعویض دنده، تزئینات داخلی چرمی، شیشه های برقی، سیستم ورود و استارت بدون کلید، دوربین ثبت رویدادها، درب صندوق عقب برقی، آینه های جانبی تاشو برقی مجهز به گرمکن، چراغ LED در روز، صفحه نمایش مرکزی لمسی ده اینچی، سیستم صوتی با ۸ بلندگو و ۱ ساب ووفر، شارژر بی سیم، روشنایی کابین و غیره

همچنین KMC A5 با رادارهایی مانند هشدار برخورد از جلو، هشدار خروج از خط، هشدار نقطه کور و دوربین ۳۶۰ درجه از جمله خودروهای مجهز به سیستم های کمکی رانندگی پیشرفته در بازار داخلی است.

به نظر می رسد با توجه به ذهنیت مثبت مردم نسبت به خودروی G01 و از سوی دیگر عرضه مجدد آن توسط شرکت کرمان موتور با پشتیبانی قوی شبکه خدمات و گارانتی طولانی مدت در کنار جذابیت و جوان پسند بودن زبان طراحی و ویژگی های گسترده KMC A5، این خودرو می تواند به یکی از بازیگران اصلی سگمنت خود در بازار تبدیل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا