فرهنگ و هنر

آیا کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان برگزار می‌شود؟ :: ایران تحلیل

پس از انتشار گزارشی مبنی بر عدم برگزاری کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان اصفهان اعلام کرد که این خبر صحت ندارد اما تا لحظه نگارش این خبر هیچ مجوزی به گروه داده نشده است. برگزاری کنسرت

به گزارش ایران تحلیل، علیرضا قربانی بعد از اینکه پاییز امسال به دلیل حضور یک نوازنده زن نتوانست کنسرت خود را روی صحنه ببرد، برای دومین بار برای پایان کار ناتمام خود اقدام کرد.

اما تا این لحظه این مراسم نیمه کاره مانده است چرا که در فاصله کمتر از ۷۲ ساعت مانده به شروع اجراها هنوز مجوزی صادر نشده و مسئولان نیز پاسخگوی شرکت برگزارکننده این مراسم نیستند. کنسرت

سیدین مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان اصفهان اعلام کرد: با هماهنگی خوب مسئولان استان اصفهان و اداره کل فرهنگ و ارشاد استان اصفهان به فضل الهی هیچ مشکلی برای عملکرد وجود ندارد. کنسرت آقای علیرضا قربانی و این کنسرت در ساعت مقرر در اصفهان برگزار می شود. ; بنابراین خبر برخی سایت ها مبنی بر عدم مجوز برگزاری این کنسرت صحت ندارد.

بر اساس پیگیری های خبرنگار ما، تا لحظه نگارش این خبر هیچ مجوزی به گروه برگزارکننده کنسرت داده نشده و سامانه فروش بلیت نیز باز نشده است.

این کنسرت برای دوشنبه چهاردهم برنامه ریزی شده است اسفند ۱۴۰۲ در اصفهان برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا