اخبار بورس

اخبار مهم کدال دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامامروز دوشنبه نهم است بهمن ۱۴۰۲ اطلاعیه های زیادی در سایت کدال منتشر شده است که در این مقاله به مهم ترین اطلاعیه ها می پردازیم.

اطلاعیه افزایش سرمایه و ایران

افزایش سرمایه شرکت ویران از مبلغ ۱.۶۳۰.۰۰۰ میلیون ریال تا مبلغ ۲.۱۳۰.۰۰۰ میلیون ریال (از محل سود انباشته ۵۰۰.۰۰۰ میلیون ریال و از محل وجوه نقدی با حق تقدم سهامداران فعلی) در تاریخ ۲۰ بهمن ۱۳۰۲ در مرجع ثبت شرکت تا ثبت نام دریافت شده است.

اطلاعیه دعوت به مجمع عمومی فوق العاده وتوسکا

با توجه به مجوز افزایش سرمایه مورخ ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ از کلیه سهامداران، وکلا یا نمایندگان قانونی صاحبان سهام و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی جهت شرکت در مجمع عمومی شرکت دعوت بعمل می آید. و توسکا که روز دوشنبه مورخ ۲۳/۱۱/۱۴۰۲ ساعت ۱۴ در استان تهران، شهر تهران، به نشانی میدان شیخ بهایی، ضلع شمال شرقی میدان، پلاک ۱۸، برج رایان ونک، طبقه هشتم، واحد برگزار می شود. ۸۰۷.

برنامه انتشار اوراق قرضه روزنامه

انتشار اوراق اجاره به عنوان بخشی از تامین مالی یک قطعه زمین در والفجر که مدت آن ۴ سال است و پرداخت های مربوط به اوراق اجاره از تاریخ انتشار اوراق هر ۳ ماه یکبار انجام می شود و البته مبلغ بدهی ۳۵.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال است.

نظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی هیأت تشدف

نظر حسابرس و بازرس قانونی (موسسه حسابرسی مفید رهبر) در مورد گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ هیئت مدیره شرکت. چه اتفاقی بر اساس نیاز به افزایش سرمایه از ۷۰۰.۰۰۰ ریال به ۴.۴۰۰.۰۰۰ ریال از محل سود انباشته، تجدید ارزیابی مازاد بر دارایی ها برای جبران هزینه های سرمایه گذاری و خرید دارایی های ثابت از منابع داخلی شرکت منحل شده، حفظ نظام توزیع سود جاری و جلوگیری از خروج. نقدی و کاهش هزینه های مالی ارائه شد. افزایش سرمایه مذکور منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می باشد.

اجرای ۹ ماهه تفارس

دنبال کردن تافرها در ۹ ماه منتهی به ۳۰ سپتامبر ۱۴۰۲; سود خالص هر سهم ۱۸۴ ریال است که نسبت به مدت مشابه ۵۹ درصد افزایش نشان می دهد. سود ناخالص ۲۷۶۳۰۴۱ میلیون ریال با ۲۲۵ درصد افزایش می باشد. سود خالص این شرکت به مبلغ ۱,۸۴۱,۰۱۵ میلیون ریال رسید.

۶ ماه خدمات از تایپیکو

دنبال کردن معمول در ۶ ماه منتهی به ۳۰ اوت ۱۴۰۲; سود خالص هر سهم ۲۰ ریال می باشد. مجموع درآمد عملیاتی با ۶۴ درصد افزایش به مبلغ ۲۱۴۷۳۲ میلیون ریال می باشد. سود خالص این شرکت به ۲۲۰۶۱۷ میلیون ریال رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا