فناوری

اعطای اعتبار با توثیق سیمکارت محصول نوآور

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

در هشتمین جشنواره ملی نوآوری برتر ایران، محصول «اعتبار با اعتبار سیم کارت» به عنوان محصول نوآورانه ۱۴۰۲ با همکاری شرکت کسب و کار هوشمند و شرکت خدمات هوشمند لوتوس معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت کسب و کار هوشمند، بیست و یکمین جشنواره ملی نوآوری برتر ایران اسفند ۱۴۰۲ با هدف توسعه اقتصاد ملی و حمایت از نوآوری های داخلی به همت دفتر توسعه فناوری و نوآوری های صنعتی شریف در تالار جباربان حیان دانشگاه صنعتی شریف با محوریت نوآوری محصول، نوآوری خدمات، نوآوری فرآیند و نوآوری در کسب و کار برگزار شد. و محصول «عطایی» «اعتبار با اعتبار سیم کارت» با اهدای لوح سپاس و لوح زرین اهدا شد.

شرکت Smart Business Companion به عنوان بازوی دیجیتال همراه اول با همکاری شرکت خدمات هوشمند Lotus Companion آبان در ماه ۱۴۰۲ با تجهیز بخش مالی خود مبتنی بر فناوری های فین تک، وارد عرصه اعطای اعتبار خرد به دارندگان سیم کارت دائمی همراه اول شد. ، که در شبکه حلقه باز قابل استفاده خواهد بود.

از آنجایی که محصول اعتباری با هدف کمک به کاربران برای رفع نیازهای روزانه و مکرر آنها طراحی شده است، جامعه بزرگی از دهک های درآمدی متنوع را مورد توجه قرار می دهد. نکته قابل توجه این است که رفتار اعتباری مورد مطالعه در این سرویس با رفتار بانکی کاربران متفاوت است. به همین دلیل کاربرانی که سابقه مثمر ثمری در دریافت تسهیلات بانکی ندارند نیز می توانند از مزایای سرویس اعتباری با اعتبارسنجی سیم کارت با عملکرد اعتباری مناسب در اکوسیستم بهره مند شوند.

یکی از ویژگی های این سرویس امکان استفاده از آن در حلقه باز خواهد بود. بر این اساس، کاربرانی که سرویس اعتباری برای آنها در اپلیکیشن آوانو فعال شده است، می توانند از طریق کارت آوانو از اعتبار خود به طرق مختلف استفاده کنند.

شایان ذکر است سرویس اعتباری در سال جاری به صورت محدود در اختیار کاربران قرار گرفت و با توجه به نتایج موفقیت آمیز به دست آمده، این سرویس در سال آینده به صورت گسترده در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا