اخبار بورس

افزایش سرمایه‌های جذاب امروز کدال

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامافزایش سرمایه یکی از اشکال تامین مالی برای توسعه و گسترش و همچنین بهبود عملکرد مالی یک شرکت است. این فرآیند برای سهامداران نیز بسیار مهم است. امروز در خصوص هر مرحله از افزایش سرمایه در سامانه کدال اطلاعیه های زیادی اعلام شد که در این گزارش به تشریح جزئیات برخی از این اطلاعیه ها پرداخته ایم.

پیشنهاد هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه ۳۵۷۷۰ درصدی سفر

گزارش توجیهی هیأت مدیره به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه شرکت سیمان فارس از مبلغ ۲۳۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به ۸۳,۵۷۷,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته و مازاد تجدید ارزیابی داراییها جهت انجام تجدید ارزیابی داراییهای ثابت (اراضی) ارزش حقوق صاحبان سهام را به ارزش واقعی شرکت نزدیک می کند. این امر شفافیت صورت‌های مالی را افزایش می‌دهد، معیارهای مالی را معنادارتر و بهینه‌تر می‌کند، از جمله نسبت بدهی به دارایی و نسبت مالکیت. از طرفی با بهبود ساختار مالی، اطلاعات مالی لازم جهت اتخاذ تصمیمات مهم در شرکت در جهت افزایش رقابت پذیری فراهم می شود که در تاریخ ۳۰/۱۰/۱۴۰۲ به تصویب هیئت مدیره رسید و برای حسابرس ارسال شد. بازرس قانونی برای اظهار نظر

پیشنهاد هیئت در خصوص افزایش ۱۰۰ درصدی سرمایه پکرمن

گزارش توجیهی هیات مدیره مبنی بر پیشنهاد افزایش سرمایه گروه صنعتی بارز از مبلغ ۲,۵۲۶,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۵,۰۵۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور تامین منابع مورد نیاز طرح توسعه ۶,۰۰۰ کارخانه کرمان. در تاریخ ۹ مهر ۱۴۰۲ به تأیید هیئت مدیره رسید و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شد.

گزارش حسابرس از افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی خالنت

نظر حسابرس و بازرس قانونی مبنی بر گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ ۷ شهریور ۱۴۰۲ هیئت مدیره شرکت در خصوص لزوم افزایش سرمایه شرکت سازنده لنت ترمز ایرانی از مبلغ ۶۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به مبلغ مقرر از سود انباشته ۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال جهت بهبود ساختار مالی و جلوگیری از خروج سرمایه در گردش.

ثبت افزایش سرمایه ۴۰ درصدی در کویر

بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۸/۹/۱۴۰۲، افزایش سرمایه شرکت فولادسازی فراب کویر سپید از مبلغ ۳۷۲۶۰۰۰۰ میلیون ریال به مبلغ ۵۲۱۶۴۰۰۰ میلیون ریال (از سود انباشته ۱۴۰۰۹۰ میلیون ریال و ۱۴۰۰۹۰۰۰۰۰۰ ریال) انجام شد. آورده نقدی با حق تقدم از سهامداران فعلی به مبلغ میلیون ریال) در تاریخ ۱۸ مهر ماه ۱۴۰۲ در سازمان ثبت تجارت به ثبت رسید.

ثبت افزایش سرمایه ۴۴ درصدی خکار

براساس تصمیمات مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ ۱۰ خرداد ۱۴۰۲، افزایش سرمایه شرکت ایرکا پارت صنعت از مبلغ ۳.۴۵۹.۹۱۹ میلیون ریال به مبلغ ۵.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال (از سود تجمعی ۱۵۴.۰۰۸ میلیون ریال از یک میلیون ریال) انجام شد. سهم نقدی با حق تقدم سهامداران فعلی به مبلغ میلیون ریال) در تاریخ ۲ مهر ۱۴۰۲ در اداره ثبت تجارت به ثبت رسید.

ثبت افزایش سرمایه ۱۰۰ درصد کسدی

بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۲ تیر ۱۴۰۲، افزایش سرمایه شرکت کارخانه کاشی و سرامیک سعدی از مبلغ ۵۰۰.۰۰۰ میلیون ریال به ۱.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال (از محل مطالبات و دریافتی های نقدی به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال. و از فیش نقدی با حق تقدم سهامداران فعلی به مبلغ میلیون ریال) در تاریخ ۲۹ مهر ۱۴۰۲ در اداره ثبت تجارت به ثبت رسید.

پیشنهاد هیأت مدیره در خصوص افزایش سرمایه ۵۷ درصدی و بهمن ماه

گزارش توجیهی هیئت مدیره به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه شرکت سرمایه گذاری بهمن از مبلغ ۱۴,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال تا مبلغ ۲۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته تغییر ساختار مالی مصوب ۲۶/۱۰/۱۳۰۲ هیئت مدیره و جهت اعلام نظر به حسابرس و حسابرس ارسال می شود.

گزارش حسابرس از افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی خبازار

نظر حسابرس و بازرس قانونی در مورد گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ هیئت مدیره شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه شرکت بازرسی مهندسی و صنعتی ایران از مبلغ ۱۵۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به مبلغ ۴۵۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال از مطالبات موجود سهامداران و وجوه نقدی که بابت سرمایه در گردش تامین شده است، انجام شد.

ثبت افزایش سرمایه ۱۳۶ درصدی برکت

براساس مصوبات مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ ۱۴ فروردین ۱۴۰۲، افزایش سرمایه گروه دارویی برکت از مبلغ ۷۳۴۰۰۰۰ میلیون ریال به مبلغ ۱۷۳۴۰۰۰۰ میلیون ریال (از محل مطالبات و دریافت‌های نقدی ۱۰۰۰۰۰۰۰ ریال) انجام شد. و از محل آورده نقدی با حق تقدم سهامداران فعلی به مبلغ میلیون ریال) در تاریخ ۶ مهر ۱۴۰۲ در اداره ثبت تجارت به ثبت رسید.

ثبت افزایش سرمایه ۳۰۰ درصدی توسط سیسف

بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۲۴/۱۰/۱۴۰۲، سرمایه شرکت از مبلغ ۵۰۰.۰۰۰ میلیون ریال به مبلغ ۲.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال (از سود انباشته مبلغ ۱.۵۰۰.۰۰۰ میلیون ریال، میلیون ریال و از محل وجوه نقدی) افزایش یافت. پیش پرداخت سهامداران فعلی به مبلغ میلیون ریال در تاریخ ۷ مهر ۱۴۰۲ در اداره ثبت تجارت به ثبت رسید.

پیشنهاد هیئت مدیره برای افزایش ۲۵ درصدی سرمایه هاسا

گزارش توجیهی هیئت مدیره به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه شرکت آسیا سیر ارس از مبلغ ۱,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۲,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور استفاده از معافیت مالیاتی و تسویه هزینه سرمایه. این تصمیم در تاریخ ۲۸ مهر ۱۴۰۲ به تصویب هیئت مدیره رسید و برای اظهار نظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا