ورزشی

ایران و ژاپن در سطح جهانی برگزار می‌شود

تیم های ملی ایران و ژاپن فردا (شنبه) در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. هاجیمه موریاسو، سرمربی ژاپن در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: دو روز بعد از بازی بحرین بهبود یافته و آماده بازی مقابل ایران هستیم. من به تیم خود اعتماد دارم و به بازی فردا خواهیم رفت. من احساس اطمینان می کنم و آماده پذیرش چالش هستم.

وی در خصوص تاثیر اخراج جونیا ایتو از اردوی تیم ملی ژاپن برای بازی فردا گفت: دوست داشتم او تا پایان این مسابقات در آنجا باشد و هدف همه با هم پیروزی بود. طبق نظر فدراسیون فوتبال این تصمیم را گرفت و مقرر شد اتو در بازی فردا شرکت نکند. در مورد تاثیرش روی تیم هم باید گفت که او بازیکنی است که تا اینجای کار سهم زیادی در پیروزی های تیم داشته است، بنابراین من ناراحت و ناامید هستم. البته از او می خواهم که به خوبی مراقب سلامت روحی و جسمی خود باشد و همچنان تاثیرگذار باشد.

سرمربی تیم ملی ژاپن تاکید کرد: درباره شرایط ایتو با ایتو صحبت کردم اما فکر نمی کنم وضعیت روحی خوبی داشته باشد. می خواهم تا حد امکان از او حمایت کنم و از او مراقبت کنم تا هر چه زودتر در اوج باشد. از رسانه ها می خواهم فشار زیادی به او وارد نکنند چون او واقعا بازیکن بزرگی در آسیاست اما غیبت او مقابل ایران روی عملکرد ما تاثیر منفی نخواهد گذاشت.

موریاسو ادامه داد: می خواهم از همه دست اندرکاران جام ملت های آسیا برای بازی بزرگ فردا بین ژاپن و ایران تشکر کنم. بازی در بالاترین سطح جهان انجام می شود اما من بسیار ناامید هستم که ایتو دیگر نمی تواند برای ژاپن بازی کند. امیدوارم رسانه ها برای حمایت از او به من ملحق شوند زیرا او نشان داده است که به عنوان یک آسیایی می تواند بازیکن بزرگی در فوتبال جهان باشد.

وی ادامه داد: البته تیمی نساخته ایم که فقط به خاطر نبود یک بازیکن از هم بپاشد و اصلا نگران بازیکنانی نیستم که بخواهم در بازی فردا از آنها استفاده کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا