بانک و بیمه

ترسیم روزانه ۴۰۰ کروکی الکترونیکی در تهران| کروکی الکترونیکی چگونه صادر می‌شود؟

به گفته سرهنگ بازار احسان مومنی; جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی محدوده تهران بزرگ امروز بیان کرد: از ساعت ۱۳ آذر ماموران گشت الکترونیک در این ماه رسما در پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ آغاز به کار کردند. از تبلت هایی که در اختیار همکارانم قرار دادم استفاده می شود.

وی افزود: با تماس شهروندی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، نزدیک ترین افسر به محل حادثه اعزام می شود و این سامانه منظم سرعت کار به موقع ماموران را افزایش می دهد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: وقتی در محل حادثه افسر و کارشناس پلیس راهور، علت حادثه را مشخص پلیس را به جای آن در کا غذهایی که ترسیم می‌کردند از طریق تبلت و به صورت الکترونیکی این کار انجام می‌دهد که کار می‌کند.

سرهنگ مومنی افزود: این کار و کشیدن کروکی زمان بسیار کمتری می برد. کلیه اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی، شماره وسیله نقلیه و … باید روی برگه های کاغذی درج شود اما در این تابلوها اطلاعات راننده مقصر و بی گناه به صورت آنلاین با شماره کد ملی برای کارشناس ما نمایش داده می شود.

وی گفت: اطلاعات خودرو نیز روی این تبلت ها نمایش داده می شود و افسر فقط باید اطلاعات خودرو و علت تصادف را ثبت کند. خب معلومه که اسکیس کار رو سرعت میده و نیازی به تعویض کاغذ در این بین نیست.

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: برای راننده بی گناه پیامکی ارسال می شود و با همان پیامک به بیمه شخص ثالث مقصر حادثه مراجعه می کند و شرکت بیمه موظف به ورود به سامانه است. شماره کد راننده بی گناه را وارد سیستم خود کرده و خدمات بیمه ای را به شخص بی گناه ارائه می دهد.

وی گفت: در واقع شرکت های بیمه به صورت آنلاین به این سامانه و تبلت ها متصل می شوند، اسناد را بررسی می کنند و خسارت بدون تقصیر را پرداخت می کنند.

سرهنگ مومنی تصریح کرد: خوبی طراحی اسکیس الکترونیکی شناخته شدن و مصون ماندن آن از تصادفات نادرست و ارائه نادرست است. با این کروکی امکان پذیر است.

معاون پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: زمانی که اطلاعات فرد وارد سامانه می شود، به کارشناس ما اطلاع می دهد که این راننده چند بار تصادف کرده، نتایج منفی وی بررسی می شود و تمامی سوابق فرد به افسر اعلام می شود. از جعل و تقلب جلوگیری می شود.

وی گفت: در حال حاضر نیازی به کروکی برای دریافت غرامت تا سقف ۳۰ میلیون تومان نیست. از زمان شروع کار با این تبلت‌ها، همکارانم روزانه ۴۰۰ طرح طراحی و اقتباس کرده‌اند، در حالی که این رقم برای طراحی طرح‌های کاغذی ۲۰۰ صفحه در روز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا