فناوری

ترمز قیمت خودروهای مونتاژی‌ کشیده شد/ قیمت هایماS8 در بازار یخ کرد+ جدول

به گزارش اختاز نیوز، بررسی خودروهای پرطرفدار ایران نشان می دهد که امروز همزمان با رشد و ثبات، شاهد افت قیمت «پژو i207 دنده ای» در بازار بودیم. در مورد بازار خودرو نیز می توان گفت که امروز قیمت خودروهای داخلی دچار نوسان شد و این را می توان ناشی از سردرگمی در بازار خودرو دانست.

اما چه عاملی باعث کاهش قیمت خودروهای مونتاژی در بازار شده است؟ فعالان بازار خودرو اعلام آغاز فروش خودروهای وارداتی را یکی از دلایل کاهش قیمت خودرو در بازار می دانند. بر اساس اعلام سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، امروز ۲۲ دی ماه عرضه ۱۲ مدل خودرو وارداتی به متقاضیانی که قبلا در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده اند و منتظر تحویل خودرو هستند آغاز شد.

در این طرح متقاضیان خرید خودروهای وارداتی می توانند از امروز چهارشنبه ۲۲ آغاز شود دی ۱۴۰۲ تا پایان روز جمعه ۲۴ دی ماه برای ایران تحلیل ماشین

قیمت محصولات ایران خودرو

در بین محصولات ایران خودرو، قیمت «پژو ۲۰۷ دنده ای»، «هایما اس ۸»، «تارا اتوماتیک V2»، «پژو ۲۰۶ دنده ای»، «دنا پلاس ۶ دنده ای توربو» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک AT» ارزیابی شد.

بر اساس اطلاعات قیمت این گزارش، در بازار امروز «پژو ۲۰۶ دنده ای» ۴۹۵ میلیون تومان قیمت داشت و قیمت نسبت به روز گذشته تغییری نداشت. اما «هایما اس ۸ پلاس» امروز نیز تغییری در قیمت خود نداشت، یک میلیارد و ۶۷۵ میلیون تومان قیمت داشت. همچنین ارزیابی ها نشان می دهد در بین خودروهای ایرانی، «تارا اتوماتیک V2» با ۱۰ میلیون افزایش قیمت ۸۱۶ میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد.

از سوی دیگر، تحقیقات نشان می دهد که در میان مدل های پرطرفدار ایران خودرو امروز، «دنا پلاس ۶ دنده ای توربو» با قیمت ۸۱۸ میلیون تومان و افزایش ۱۵ میلیونی مواجه شد، اما «دنا پلاس توربو اتوماتیک» بدون تغییر در بازار خودرو باقی ماند. بازار ۸۴۵. . میلیون تومان همچنین تحقیقات نشان می دهد پژو «۲۰۷ دنده ای» نیز با ۲۵ میلیون کاهش ۶۳۰ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا