اخبار اقتصاد ایران

تنها ۶ روز تا پایان مهلت قانونی تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا

بر اساس اطلاعیه پرتال ملی مجوزها، تنها ۶ روز به پایان مهلت قانونی تبدیل پروانه های کاغذی به شناسنامه منحصربفرد باقی مانده است و دارندگان مجوزهای کاغذی که هنوز شناسنامه منحصربفرد دریافت نکرده اند، تا ۲۵ اردیبهشت آنها یک ماه فرصت دارند تا مجوزهای خود را به الکترونیک تبدیل کنند و شناسه منحصر به فرد دریافت کنند.

ایران تحلیل، بر اساس اعلام درگاه ملی مجوز، مشاغلی که هنوز شناسه منحصر به فرد دریافت نکرده اند، فقط تا ۲۵ اردیبهشت آنها یک ماه فرصت دارند تا مجوزهای کاغذی قدیمی خود را به الکترونیک تبدیل کنند و شناسه منحصر به فرد خود را دریافت کنند. بنابراین، از این تاریخ به بعد، مجوزها و مجوزهای تحصیل کاغذ از نظر قانونی فاقد اعتبار تلقی می شود.

بنابراین دارندگان پروانه های کاغذی برای دریافت شناسه منحصر به فرد و تبدیل پروانه های کاغذی به الکترونیکی کافی است وارد سایت درگاه ملی مجوز به نشانی www.mojavez.ir شده و تنها ۳ کد (شماره سریال کارت ملی، تجارت) را وارد کنند. کد شناسه و کد پستی محل تحصیل) در کمترین زمان ممکن و دریافت مجوز الکترونیکی یا شناسه منحصر به فرد به صورت رایگان و حضوری.

لازم به ذکر است که از این تاریخ به بعد ادارات دولتی فقط مجوزهای الکترونیکی با شناسه منحصر به فرد را به عنوان مجوز رسمی کسب می کنند و مجوزهای کاغذی فاقد اعتبار قانونی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا