بانک و بیمه

حمایت بانک مشترک ایران و ونزوئلا از صنایع گلستان

به گزارش ایران تحلیل به نقل از روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی گلستان، در حاشیه بازدید هیئت مدیره بانک مشترک ایران و ونزوئلا از گلستان، محمد جودری مدیرعامل به همراه روح الله صلبی مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان از شهرک صنعتی علی آباد کتول از ما بازدید کرد.

جودیچی در این بازدید توضیح داد: دلیل انتخاب گلستان به عنوان شرکت کننده این است که صنایع مختلفی در این استان نیاز به تامین مالی دارند و بانک مشترک ایران و ونزوئلا با توجه به شاخص های مالی خوبی که دارد آمادگی این کار را خواهد داشت. از این صنایع حمایت کنید.

مدیرعامل بانک مشترک ایران و ونزوئلا افزود: این بانک آمادگی ارائه تسهیلات و وام در قالب سرمایه در گردش را دارد تا مسئولیت های تولیدی آن به نحو احسن انجام شود.

گلستان کسری اعتبار زیادی دارد

وی ادامه داد: بسیار خوشحالیم که این اتفاق در گلستان افتاده است زیرا گلستان در حوزه اعتباری کسری زیادی دارد.

نماینده مردم علی آباد کتول در شورای اسلامی نیز بیان کرد: استان گلستان در گذشته سرزمین طلای سفید بوده و اقتصاد آن بر پایه کشاورزی بوده است.

رحمت اله نوروزی افزود: در سالی که رهبر معظم انقلاب آن را جهشی در تولید با مشارکت مردم نامیدند، همه دستگاه ها به ویژه وزارت اقتصاد و دارایی باید برای کاهش بروکراسی اداری برای جذب سرمایه گذار تلاش کنند. ”

وزارت امور اقتصادی به دنبال مشارکت بازیگران بزرگ اقتصادی منطقه ای و ملی است

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان در ادامه این بازدید گفت: یکی از سیاست های وزارت اقتصاد موضوع تکمیل زنجیره های ارزش تولید در راستای منویات مقام معظم رهبری در خصوص مشارکت مردم در جهش تولید است.

روح الله صلبی افزود: وزارت اقتصاد و دارایی به دنبال مشارکت فعالان کلیدی اقتصادی منطقه ای و ملی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آمادگی کامل داریم تا با حمایت و همکاری نمایندگان استان در شورای اسلامی شعبه دیگری از بانک مشترک ایران و ونزوئلا در استان ایجاد کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا