اخبار اقتصاد ایران

دریافت سود سهام عدالت از شرکت‌ها طی ۳ روز آینده

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار جزئیات مصوبات شورای عالی بورس در خصوص جلسات شرکت های سرمایه گذاری استانی را تشریح کرد.

ایران تحلیل به نقل از تسنیم، مجید عشقی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با اشاره به برگزاری جلسه شورای عالی بورس از ارائه گزارشی در خصوص اقدامات لازم برای انجام این کار خبر داد. در این جلسه جلسات شرکت های سرمایه گذاری استانی برگزار شد و گفت: در این جلسه مقرر شد بر اساس مصوبه شورای عالی بورس در جلسات قبلی، جلسات شرکت های سرمایه گذاری استانی تشکیل شود.

وی ادامه داد: همچنین در جلسه شورای عالی بورس موضوع پرداخت سود سهام در رابطه با عملکرد شرکت ها در سال مالی گذشته مطرح و مقرر شد این سود در دو مرحله واریز شود. به طوری که اولین سطح سود سهام تا پایان دسامبر قابل پرداخت است.

پرداخت نیمی از سود سهام عدالت تا پایان آذرماه

همچنین موجود است: ده‌گذاری مرکزی دریافت شده و تنها چند شرکت باقی مانده است که سود آن هم طی دو یا سه روز آینده خواهد بود و تا قبل از پایان آذر ما ه سود سهام عدالت مرحله اول پرداخت که کار می‌کند.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار تاکید کرد: سود سهام عدالت از طریق سامانه سپرده گذاری مرکزی واریز می شود و سهامداران عدالت نیازی به مراجعه به سامانه یا هیچ مکانی ندارند. بنابراین نیازی به اقدام نیست مگر اینکه افراد ثبت نام نشده ثبت نام کنند تا برنده های آنها راحتتر به حساب آنها واریز شود.

اصلاح ماده ۳۶ دستورالعمل معاملات بورس کالا و بورس انرژی

وی در ادامه توضیح داد: در جلسه شورای عالی بورس موضوع اصلاح ماده ۳۶ دستورالعمل معاملاتی بورس کالا و بورس انرژی مطرح شد که بنا به درخواست این دو بورس، مهلت مقرر برای پردازش و انتشار آگهی تحویل کالا با تغییرات مصوب شورا تغییر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا