بانک و بیمه

دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ فردا برگزار میشود

به گزارش ایران تحلیل، یازدهمین جلسه حراج سکه طلا فردا دوشنبه ۲۶ برگزار می شود. اردیبهشت در ماه ۱۴۰۳ با عرضه کلیه سکه های بهار آزادی، نیم سکه و ربع سکه ضرب شده در سال ۱۳۸۵ توسط بانک مرکزی و بدون بسته بندی انجام می شود.

تاکنون ۱۰ مورد حراج سکه طلا در مرکز مبادلات ایران برگزار و در مجموع ۱۱۷ هزار و ۷۴۲ قطعه سکه طلا به متقاضیان حراج تعلق گرفته است. نسبت ربع سکه از این حجم تخصیص ۸۵۰۰۰ ۵۸ قطعه، نسبت نیم سکه ۱۷۰۰۰ ۱۴۹ قطعه و سکه تمام ۱۵۰۰۰ ۵۳۵ قطعه بوده است.

یازدهمین حراج سکه از طریق سامانه معاملاتی این مرکز به نشانی market.ice.ir برگزار می شود. موضوع این حراج کلیه سکه های بهار آزادی، نیم سکه و ربع سکه ضرب شده در سال ۱۳۸۵ توسط بانک مرکزی و غیر بسته بندی می باشد.

حداکثر مبلغ سفارش و خرید برای هر متقاضی در مجموع ۵ سکه می باشد. این می تواند ۵ قطعه ربع سکه یا ۵ قطعه نیم سکه یا ۵ قطعه سکه کامل یا ترکیبی از هر سه شامل سکه کامل، نیم سکه و ربع سکه باشد، مجموع هر سه نباید از ۵ قطعه بیشتر شود.

جلسه حراج از ساعت ۱۲:۰۰ شروع می شود و زمان ثبت سفارش از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۵:۰۰ می باشد. زمان نظارت و تخصیص از ساعت ۱۵ الی ۱۷ همان روز و نتایج مزایده ساعت ۱۷ اعلام می شود.

مزایده از طریق ثبت سفارش و تخصیص بر اساس اولویت قیمت به موقع انجام می شود.

لازم به ذکر است پرداخت تراکنش با استفاده از کارت های هدیه، کارت های بانکی، کارت های اعتباری مرابحه و کارت های بانکی بدون شماره شبا ممنوع بوده و مسئولیت عدم عودت وجه بر عهده متقاضی می باشد.

شایان ذکر است فرآیند بازپرداخت کیف پول برای سپرده‌گذاری از حساب‌های بانک ملی ایران در همان روز و برای سایر بانک‌ها ظرف مدت ۴۸ ساعت انجام می‌شود.

متقاضیان به جدول دریافت سکه که در سایت رسمی مرکز مبادلات ایران منتشر شده است توجه کنند.

متقاضیان شرکت در حراج سکه طلا سامانه معاملات مرکز بورس ایران می توانند در ۷ روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته از طریق سامانه معاملاتی این مرکز به نشانی market.ice.ir ثبت نام و احراز هویت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا