اخبار اقتصاد ایران

عرضه شاهین و ساینا از فردا در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو

بر اساس اعلام سامانه یکپارچه داخلی تخصیص خودرو؛

بر اساس اعلام سامانه تخصیص یکپارچه خودرو داخلی، بر اساس برنامه تولید گروه سایپا، محصولات شاهین با گیربکس اتوماتیک و ساینا SDA از فردا (پنجشنبه ۷ دی ماه) به مدت پنج روز از طریق این سامانه عرضه می‌شود.

ایران تحلیل، بر اساس اعلام طرح فروش محصولات در سامانه یکپارچه عرضه خودرو (متقاضیان جدید) و بر اساس برنامه تولید گروه سایپا، با هدف تسهیل شرایط خرید خودرو برای متقاضیان، مقرر شد از روز پنجشنبه (هفتم دی ماه) از ظرفیت های خالی موجود شرکت سایپا برای محصولات شاهین با گیربکس اتوماتیک و ساینا SDA از طریق سامانه یکپارچه برای خرید متقاضیان جدید به شرح زیر استفاده شود.

طرح های فروش این عرضه شامل طرح عادی (کنترل های مربوط به رعایت محدودیت های ماده ۴ آیین نامه بازار خودروهای سواری مصوب شورای رقابت برای متقاضیان طرح عادی انجام می شود)، طرح خودروی فرسوده. (خودروهای مورد تایید ستاد نوسازی و اسقاط خودروهای فرسوده) طرح حمایتی از خانواده و جوانان جمعیت (فقط برای مادران حائز شرایط قانون حمایت از خانواده و جوانان مصوب شده است). توسط سازمان ثبت احوال کشور).

لازم به ذکر است اختصاص خودرو برای متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانان بر اساس ماده ۱۲ قانون حمایت از خانواده و جوانان می باشد.

ثبت نام در این مرحله هیچ گونه حقی برای متقاضی برای دریافت خودرو ایجاد نمی کند و تعهد خودروساز تنها پس از تایید ثبت نام و واریز وجه متقاضی در زمان تعیین شده توسط خودروساز شکل می گیرد.

۱. امکان ثبت نام از روز پنجشنبه (هفتم) می باشد. دیmonth) به مدت پنج روز موجود است.

۲. اطلاعات کلیه خریداران خودروی منتخب بر اساس محدودیت های اعلام شده بر اساس مصوبات شورای رقابت بررسی و کنترل می شود و در صورت احراز شرایط ثبت نام برگزیدگان، سایپا با ارسال پیامک، زمان ثبت نام را به اطلاع آنها می رساند. ثبت نام و امکان ثبت نام این دسته از متقاضیان در سایت فروش. اینترنت گروه سایپا ارائه شده است.

۳. داوطلبانی که پیامک اطلاع رسانی به آنها ارسال می شود، حداکثر ظرف مدت پنج روز از زمان ابلاغ، فرصت دارند نسبت به واریز و تکمیل وجه به حساب سایپا اقدام کنند. در صورت عدم پرداخت و تکمیل پرداخت ظرف پنج روز از مهلت پرداخت به معنی لغو طرح می باشد.

۴. در این طرح فوق فروش با تحویل حداکثر سه ماهه می باشد.

۵. متقاضیان پس از ثبت نام، واریز وجه و ثبت نام در سایت شرکت سایپا، با مراجعه به نمایندگی های مورد نظر خود، مراحل ثبت نام را تکمیل و قرارداد را دریافت خواهند کرد.

پیش ثبت نام اولیه انجام شده صرفاً درخواست خرید خودرو می باشد، بر اساس ظرفیت، امکان تحویل برای ثبت نام نهایی برگزیدگان اعمال می شود و در صورت انجام پیش ثبت نام بالای ظرفیت انجام می شود. هیچ گونه تعهدی در قبال خودروساز ارائه نمی دهد و متقاضی خرید خودرو در این خصوص ادعایی ندارد. نخواهد داشت.

نکته حائز اهمیت این است که اطلاعات کلیه متقاضیان مرتبط با این طرح بر اساس ماده ۱۹ آیین نامه اجرایی ماده ۱۴ الحاقی به قانون مبارزه با پولشویی و طرح مالیات بر درآمد سرمایه در اختیار نهادهای ذیربط قرار می گیرد.

متقاضیان در صورت وجود هرگونه سوال می توانند با شماره تلفن های ۴۲۵۱۶۳۲۶، ۴۲۵۱۶۳۲۷-۴۲۵۱۶۳۲۸ تماس حاصل نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا