ترندهای روز

فال روزانه تاروت امروز شنبه 28 بهمن 1402/ فال امروزتو ببین

فال امروز خودتو در قسمت منهای تحلیل بخون.
تمام سعی خودمون رو میکنیم که هر روز فال مرتبط با شمارو در این صفحه به اشتراک بگذاریم.

تاروت مجموعه‌ای از ورق‌های بازی است که از اواسط قرن پانزدهم در بخش‌های مختلف اروپا مانند فرانسه و ایتالیا برای کارت‌های بازی گروهی استفاده می‌شد. از اواخر قرن هجدهم تا به امروز، پیروان آن و علاقه مندان به دانش پنهان و اسرارآمیز، تاروت را وسیله ای برای پیشگویی یا حتی انتقالی در مسیر بعد ذهنی و معنوی می دانند.

کارت های تاروت شامل دو دسته می شود: آرکانا اصلی و آرکانای کوچک.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان فروردین:

کارت ساختگی: کارت امروز: شما بسیار بی قرار هستید و این باعث شده رفتارهای نامنظم از خود نشان دهید، اما به یاد داشته باشید که انجام هیچ کاری بسیار بهتر از انجام کار اشتباه است. ممکن است خودتان را متقاعد کنید که یک سازش معقول به نفع همه خواهد بود، اما خواسته ها و انتخاب های امروز شما لزوماً با هم هماهنگ نیستند. صبر کن تا این طوفان درونت آرام شود. وقتی شرایط پیش می آید، دقیقاً می دانید چه کاری باید انجام دهید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان اردیبهشت:

کارت پاپ: ضرب الاجل برخی از وظایفی که بر عهده دارید نزدیک است و این شما را دچار استرس و نگرانی کرده است، اما عزم و پشتکار شما به شما کمک می کند بر این احساسات غلبه کنید و کاری را انجام دهید که غیرممکن به نظر می رسد. آن را موفق کنید. سعی نکنید همه کارها را به تنهایی انجام دهید و از دوستان و نزدیکان خود کمک بخواهید. این به شما این امکان را می دهد که بدون اینکه فشار زیادی به خودتان وارد کنید کار خود را انجام دهید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان خرداد:

کارت شیطان: امروزه فعالیت های اجتماعی زیادی در برنامه شما گنجانده شده است، اما همه این کارها می توانند زمان و انرژی زیادی را به خود اختصاص دهند که تصمیم بگیرید ناگهان خود را ناپدید کنید، به گونه ای که هیچکس نتواند شما را پیدا کند. به جای انجام این کار که باعث ناراحتی دوستان و عزیزانتان می شود، توصیه می کنیم برنامه خود را از ابتدای روز تنظیم کنید و برای خود حد و مرز تعیین کنید. شما دعوت کسی را که شما را به همراهی دعوت کند نخواهید پذیرفت

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان تیر:

نقشه عملکرد: این روزها خیلی حوصله حضور در جامعه را ندارید، اما شرایط ایجاب می کند که در مرکز توجه باشید. خوشبختانه، با وجود شخصیت دوری تان، اعتماد به نفس کافی برای انجام آنچه از شما انتظار می رود را دارید. اگر بتوانید بر این بی میلی اولیه غلبه کنید، حتی ممکن است از بودن در مرکز توجه لذت ببرید. با این حال، همیشه این احتمال وجود دارد که یک نفر نظر خود را تغییر دهد.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان مرداد:

کارت امپراتور: امروز کلمات شما بسیار مناسب و واضح به نظر می رسند، اما این احتمال وجود دارد که شما در واقع قسمت مهمی از کلمات خود را بیان نمی کنید و از بیان آن می ترسید. دیگران ممکن است در ابتدا متوجه این موضوع نشوند، اما در نهایت متوجه می شوند که چیزی را از دست می دهند زیرا اقدامات شما با آنچه شنیده اند مطابقت ندارد. خوشبختانه، لازم نیست نگران ناراحت کردن کسی که دوستش دارید با کلمات خود باشید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان شهریور:

کارت عدالت: امروز ممکن است زمان زیادی را صرف تفکر در مورد ارزش های در حال تغییر خود کنید. از این می ترسید که برخی از باورهای اصلی شما با باورهای دوستان و نزدیکانتان ناسازگار باشد. هرکسی آزاد است که عقاید و اعتقادات خود را داشته باشد، اما اگر این اختلاف نظر باعث ایجاد مشکل بین شما شده است، بهتر است به جای فرار از آن و در نتیجه تشدید تنش های موجود، در مورد آن صحبت کنید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان مهر:

کارت اعتدال: امروز با گذشت زمان متوجه می شوید که تلاش شما برای حفظ وضعیت فعلی رابطه بیهوده است و نمی توانید از بحث های احتمالی اجتناب کنید. در ابتدای روز می‌توانید خود را با چالش‌های احساسی که بر سر راهتان قرار می‌گیرد و توجه شما را می‌طلبد وفق دهید، اما پس از مدتی اتفاقی می‌افتد که کاسه صبرتان را پر می‌کند و دیگر نمی‌توانید آن لبخند ساختگی را روی لبانتان بنشانید. مال خودت رو نگه دار بیش از حد به خود فشار نیاورید و بیش از حد توان خود را تحت فشار نگذارید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان آبان:

کارت داوری: امروز احساسات شما به قدری متفاوت است که شما را به وحشت می اندازد و در سکوت مراقب امواج احساسی خود هستید. خوشبختانه، خیلی زودتر از آنچه انتظار می رود، متوجه خواهید شد که چه کاری باید با خودتان انجام دهید. اما در این بین، راهی برای غلبه بر استرس و ناراحتی خود بیابید، بدون اینکه مجبور باشید هر بار که کسی شما را با حرف های خود ناراحت می کند، به حالت اول برگردید. نیازی نیست از حرف ها و قضاوت های دیگران ناراحت شوید، حتی اگر هدف خاصی پشت آنها نباشد.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان آذر:

نقشه خورشید: امروز باید کارهای اداری زیادی انجام دهید، از اخلاق خوب استفاده کنید و مطمئن باشید که همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. امروز، حتی اگر بدانید که از محدودیت های تعیین شده برای شما فراتر می روید، هیچ چیز نمی تواند شما را متوقف کند! شما مشتاق ارائه بهترین تصویر از خود هستید و اهمیتی نمی دهید که با گفتن حقایق دردناک احساسات دیگران را جریحه دار کنید. اما این رفتار ممکن است باعث شود که در مقطعی پشیمان شوید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان دی:

کارت عشق: امروز هیچ راه گریزی از عشق برای شما وجود ندارد، اما هنوز مطمئن نیستید که آیا آماده عاشق شدن هستید یا خیر. اگر متوجه شدید که شریک زندگی تان بیش از حد به شما فشار می آورد یا می خواهد خیلی سریع جلو بروید، احساسات پیچیده ای را تجربه خواهید کرد. اگر بخواهید درهای قلبتان را ببندید و راه طرف مقابلتان را ببندید، نتیجه ای جز از دست دادن فرصت آشنایی بیشتر با یکدیگر ندارد. نگرانی در مورد امنیت عاطفی خود با حبس کردن خود در دنیای تنهایی متفاوت است.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان بهمن:

کارت مرد حلق آویز: امروز هیچ کاری نمی توانید انجام دهید تا از خنثی شدن برنامه های خود جلوگیری کنید. اتفاقات پیش بینی نشده ای که در طول روز رخ می دهد، مستلزم تغییر در برنامه های شماست و اگر اصرار داشته باشید که به برنامه اولیه خود پایبند باشید، مطمئناً به چیزی منجر نمی شود، بلکه فقط به همه چیز منجر می شود. بدترش میکنی هیچ اشکالی ندارد که برنامه قبلی خود را فراموش کنید و بر اساس آنچه برای شما اتفاق می افتد برنامه ریزی کنید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان اسفند:

کارت ملکه: سعی نکنید امروز بیش از آنچه می توانید در زمان محدودی که دارید انجام دهید. سطح انرژی شما کمی پایین تر از حد معمول است و این فقط شما را خسته می کند و نمی توانید به نتیجه برسید. امروزه بین شما و آنچه واقعاً می خواهید بگویید فاصله زیادی وجود دارد و کلمات بدون اینکه کنترلی روی آنها داشته باشید از دهان شما خارج می شوند. مثل این است که چیزی شما را متوقف می کند و تنها پس از گفتن کلمات خود می توانید به معنای آنچه گفته اید توجه کنید.

تاریخچه فال

از قدیم الایام، بسیاری از مورخان ریشه فال و جادو را با سرزمین های شرقی مرتبط دانسته اند و ریشه کلمه جادو از کلمه Magi (مگ برای کشیش زرتشتی) گرفته شده است. نکته مشترکی که در تمام تمدن های باستانی ایران، مصر، هندی ها، بابلی ها و… به چشم می خورد، پیوند این تمدن ها با عناصر چهارگانه و تلاش آنها برای استفاده از این عناصر برای پیش بینی آینده است.

امروزه نیز از برخی علوم طالع بینی و نجوم که علمی کاملاً اثبات شده و به دور از خرافات هستند برای پیش بینی وقایع آینده استفاده می شود. پیشگویی هایی که در طول تاریخ توسط بینندگان بزرگی مانند نوستراداموس (نوستراداموس) انجام شد و چندین دهه بعد رخ داد، بسیاری از مردم را به نبوت و طالع بینی باور کرد. فالگیرها ادعا می کنند که وقتی فال می گویند، ذهنشان متوقف شده و آماده دریافت الهام از کائنات است.

راضیه میرزاحیدری

امیدواریم از فال خودت رازی بوده باشی و در ادامه در قسمت نظرات برامون صحت فال رو بنویسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا