طلا و ارز

قیمت دلار امروز 5 اردیبهشت 1403

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت دلار امروز با هزار تومان کاهش نیمی از کریدور ششم را از دست داد و با روند نزولی بازگشایی شد. دلار در روند نزولی قرار دارد زیرا معامله گران معتقدند کاهش قیمت ها در بازارهای جهانی عملاً باعث کاهش ارزش دلار می شود.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت دلار در ابتدای پنجمین روز هفته با روند نزولی بازگشایی شد. امروز این اسکناس در آخرین پله کانال سوم کریدور ششم در حال معامله است.

اسکرین شات 24 آوریل 2024 ساعت 12:40:22 ب.ظ

تجار سایه تنش های سیاسی در بازارها را دست کم می گیرند و این را دلیل آرامش حاکم بر بازارها می دانند. از دیدگاه تحلیلگران اقتصادی، کریدور ششم منطقه تعادلی قیمت دلار محسوب می شود.

کارشناسان بازار به مخارج دولت، کسری بودجه و رشد نقدینگی اشاره می کنند و معتقدند بازارساز با دستکاری ارزی سعی در کاهش قیمت دلار داشته است. در عین حال، به نظر می رسد کاهش قیمت جهانی اونس طلا و نفت به کاهش تورم قیمت در بازارهای داخلی کمک کرده است.

تتر ۶۴۰۰۰ تومان شد

قیمت درهم امروز با ۲۳۰ تومان کاهش به ۱۷ هزار و ۳۲۰ تومان معامله می شود. تتر با افت ۱۰۰۰ تومانی ارزان شد و ۶۴۳۵۰ تومان معامله شد.

لازم به ذکر است اسکناس و حواله دلار امروز مانند روزهای گذشته افزایش یافت و به ترتیب ۴۴ هزار و ۳۸ تومان و ۴۱ هزار و ۱۱۸ تومان فروخته شد.

برای مطالب بیشتر به صفحه طلا و ارز ایران تحلیل مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا