ورزشی

مسئولان به فکر همه باشند نه چند تیم خاص/ تساوی دربی به نفع ما است

مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار تیم های ملوان و پیکان در هفته بیستم لیگ برتر گفت: قبل از اینکه در مورد بازی صحبت کنم به برادر عزیزم آقای زنوزی (درگذشت ایشان) تسلیت می گویم. همسر). همچنین فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ماه میهمانی الهی را به تمامی مسلمانان جهان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

وی افزود: بازی با پیکان مثل همه مسابقات لیگ سخت است. پیکان بعد از مدت ها توانست سپاهان را در اصفهان برد و شکست دهد و روحیه خوبی دارد. آنها در مسابقات قبلی نسبتا خوب بازی کردند. در نیم فصل دوم خط حمله آنها تقویت شده و نقطه قوت آنها محسوب می شود.

سرمربی ملوان درباره تغییرات تاکتیکی تیمش گفت: تغییرات خوبی انجام دادیم. سعی می کنیم خط حمله پیکان را کنترل کنیم و از نقاط ضعف آنها استفاده کنیم. آنها تیمی هستند که از حملات سریع به خوبی استفاده می کنند. آنها ابزار این کار را دارند و ما باید خیلی کم اشتباه بازی کنیم. در خط وسط باید بسیار هوشمندانه عمل کنیم تا از تاکتیک های حملات تیر سریع آسیبی نبینیم. اگر ضمن احترام به تیم خوب پیکان نکاتی را که گفتم خوب رعایت کنیم می توانیم بازی را ببریم.

تارتار که یکی از بهترین فصل های مربیگری خود را سپری می کند، گفت: حقیقت این است که این نتایج اولین بار نیست. در پارس جنوبی شرایط بسیار خوبی داشتیم و در پایان فصل توانستیم مقام پنجم را کسب کنیم. تیمی که سال اولش در لیگ برتر بود. بعد از آن شرایط سخت در پیکان مقام هفتم، نفت مسجد سلیمان مقام هشتم و ذوب آهن مقام هفتم را کسب کردیم.

وی ادامه داد: سال های خوبی پشت سرم بود اما امسال از یک نظر متفاوت است و آن حال و هوای ورزشگاه زنده یادان سیروس است. هواداران این تیم سال متفاوتی را برای ملوان رقم زدند. آنها به عنوان دستیار دوازدهم خیلی به ما کمک کردند و مسئولیت بیشتری بر عهده گرفتند و با حمایتی که داشتند کار ما را سخت کردند و باید همین روند را ادامه دهیم.

سرمربی ملوان در پاسخ به این سوال که میزان حمایت از باشگاه را چگونه ارزیابی می کند، گفت: مشکل پرداختی نداشتیم. در بحث انتقال هم مدیریت خوب عمل کرده است. جا دارد از مدیر باشگاه تشکر کنم، چیزی در این زمینه کم نداشتیم. هیئت مدیره تمام تلاش خود را می کند. آقای فهمیده (مدیرعامل باشگاه) خیلی زحمت می کشند و جا دارد تشکر ویژه ای داشته باشم. ما چنین مشکلی نداریم، فقط مشکل زمین تمرین را داریم. راستش را بخواهید در آن زمینه نمی توانیم کارهای تاکتیکی خود را به خوبی انجام دهیم.

تارتار یادآور شد: در آن زمان تمرین نمی توانیم اهدافی را که برای روز مسابقه داریم انجام دهیم. برای موفقیت ملوان و در راستای برنامه بلندمدت و رسیدن به آسیا باید این مسائل حل شود. این یک ضعف بزرگ است که زمین تمرینی مناسب نداریم.

وی تصریح کرد: بیشترین توجه و کمک داور ویدیویی برای دربی است اما اشتباهات داوری مربوط به همه تیم ها است. هوادارانی که از نظر داوری آسیب می بینند. عدالت و صداقت باید در همه لیگ ها باشد. مسئولان باید به فکر همه تیم ها باشند نه چند تیم خاص. تیم های پر از هوادار مثل پرسپولیس و استقلال قابل احترام هستند. اما تیم های شهرستانی باید از نظر امکانات نیز مورد توجه قرار گیرند و حق آنها از نظر داوری ضایع نشود.

وی گفت: من فقط می خواهم در مورد یک امتیاز داوری در هفته گذشته صحبت کنم. بازی با گل گهر را به شایستگی بردیم اما بعد از بازی بیانیه ای صادر شد. پنالتی که برای ما گرفته شد را همه کارشناسان تایید کردند. وقتی یک تیم برنده می شود باید به آن تبریک گفت و به آن احترام گذاشت. ما نباید ضررهای خود را توجیه کنیم. امیدوارم از نظر امکانات، داوری ما به جایی برسد که شرایط آنها از نظر دستمزد و تسهیلات بهتر شود.

سرمربی ملوان گفت که به عنوان بازیکن سابق پرسپولیس نیم نگاهی به دیدار استقلال و پرسپولیس درباره دربی و در راه کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا دارد. تا زمانی که تیم دارم در مورد تیم های دیگر اظهار نظر نمی کنم. فقط می دانم شاید تساوی بازی فردا به نفع ما باشد و امیدوارم مردم بازی زیبایی را ببینند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا