بانک و بیمه

هدیه ۴۰۰ هزار تومانی تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان برای خرید کتاب

به گزارش ایران تحلیل، میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی همزمان با سی و پنجمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با بیان اینکه توسعه پوشش بیمه ای یکی از حقوق اساسی مندرج در قانون اساسی و یکی از حقوق اساسی است، گفت: وظایف سازمان تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین سازمان بیمه گر کشور نیازمند اطلاعات عمومی است. به عبارت دیگر یکی از مزایای بهره مندی از بیمه، تقویت فرهنگ بیمه در اقشار مختلف جامعه است. بدین منظور و تشویق قشر بزرگ و تحصیلکرده دانش‌آموزان و دختران و زنانی که کانون خانواده را در فرهنگ اسلامی ایرانی تشکیل می‌دهند. در نمایشگاه کتاب امسال تهران، هر فردی که در طول نمایشگاه (۱۹ تا ۲۹) حاضر می شود. اردیبهشت ماه)، برای اولین بار با یکی از بیمه نامه های دانشجویی یا بیمه نامه های زنان خانه دار قرارداد ببندید. مشروط به پرداخت حق بیمه خود تا پایان خرداد ۱۴۰۳; در قالب خرید کتاب به ارزش ۴۰۰ هزار تومان در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران مشمول اهدای ویژه این سازمان می شود.

وی افزود: انعقاد قرارداد و پرداخت حق بیمه در این طرح ها در قالب سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی به آدرس es.tamin.ir بدون نیاز به مراجعه به شعب این سازمان ساده و امکان پذیر است. سازمان به صورت حضوری و همچنین شرایط و ضوابط و اطلاعات مرتبط. مزایا و تعهدات این بیمه نیز در این سامانه قابل دسترسی است. در طول نمایشگاه کتاب، همکاران این سازمان نیز برای ارائه مشاوره بیمه ای و پاسخگویی به سوالات بازدیدکنندگان در محل حضور داشتند.

مدیرعامل سازمان بیمه های اجتماعی نحوه دریافت بن کتاب هدیه این سازمان را اضافه کرد: پس از انجام مقدمات، تحویل این کوپن بلافاصله پس از انعقاد قرارداد مشروط به پرداخت به صورت حضوری انجام می شود. حق بیمه تا پایان قرارداد. خرداد ۱۴۰۳ پیامکی برای بیمه شده ارسال می شود که در این پیامک; کد تخفیف ۴۰۰ هزار تومانی به عنوان هدیه از سوی سازمان تامین اجتماعی به وی اعلام می شود و دارنده این کد می تواند در غیاب خود با سامانه مجازی نمایشگاه کتاب تهران از این هدیه بهره مند شود.

موسوی همچنین گفت: با توجه به اینکه سازمان بیمه‌های اجتماعی به‌عنوان یک سازمان بیمه‌گر بین نسلی به شدت متاثر از تغییرات جمعیتی است، این سازمان یکی از حامیان جدی طرح‌های مربوط به جوانان جمعیت و فرزندآوری در شهر تهران در سال جاری است. این سازمان در نمایشگاه کتاب غرفه خود را در حوزه خانواده ایجاد کرد و برنامه های متنوعی را در این حوزه در قالب رویدادهای مختلف تدارک دید که هم بازدیدکنندگان نمایشگاه و هم کارشناسان این حوزه در آن شرکت داشتند.

بر اساس این گزارش، بیمه زنان خانه دار و دختر و همچنین بیمه دانشجویی در قالب بیمه جامع ایرانیان از جمله برنامه های سازمان تامین اجتماعی برای گسترش پوشش بیمه ای در کشور است و در دو سال و نیم اخیر این دو این طرح ها در مجموع نزدیک به ۶۰۰۰۰۰ نفر بیمه شده را تحت پوشش قرار داده است. تعداد بیمه شدگان این سازمان افزایش یافته است.

دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی می توانند بیمه اجتماعی را در قالب بیمه دانشجویی دریافت کنند و در طول تحصیل برای خود گواهی بیمه ایجاد کنند. شرایط و ضوابط عمومی این بیمه و دستورالعمل تصویری انعقاد قرارداد و پرداخت حق بیمه در بیمه نامه دانشجویی سازمان تامین اجتماعی در سایت Students.tamin.ir قابل مشاهده و دانلود می باشد.

با بیمه زنان خانه دار و دخترانه، تمامی زنان و دختران بدون بیمه می توانند تحت پوشش مزایای مختلف بیمه ای بیمه گر قرار گیرند و زنان به ویژه در دوران پیری (به صورت مستمری) از لحاظ اقتصادی حمایت شوند. یکی از مزایای این بیمه برای بانوان می باشد. شرایط و ضوابط این بیمه و دستورالعمل تصویری اخذ و پرداخت حق بیمه در این طرح در سایت women.tamin.ir قابل مشاهده و دانلود می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا