ورزشی

هوادار جنجالی سپاهان 10 سال محروم شد!

۷۲ ساعت پس از اتفاقات عجیب روی سکوهای ورزشگاه آزادی که با واکنش گسترده مدیران و بازیکنان تیم پرسپولیس همراه بود، کمیته انضباطی رای نهایی خود را در خصوص پرونده هوادار خبرنگار خبری سپاهان منتشر کرد.

بر این اساس وی تا ده سال آینده اجازه حضور در هیچ ورزشگاهی برای تماشای بازی های فوتبال، فوتبال ساحلی و فوتسال را نخواهد داشت. فدراسیون اظهارات وی در گفتگو با خبرنگاران را مصداق بارز توهین و هتک حرمت دانسته است.

همچنین فدراسیون فوتبال اعلام کرده است که این پرونده برای رسیدگی به تخلفات اشخاص حقیقی و حقوقی مفتوح خواهد بود تا مشخص شود احکام بعدی در راه است.

حکم فدراسیون فوتبال را بخوانید:

با توجه به گزارش هوادار باشگاه سپاهان اصفهان به دلیل ارتکاب رفتار توهین آمیز در ورزشگاه آزادی در جریان دیدار تیم های پرسپولیس و سپاهان در تاریخ ۱۲/۲/۱۳۰۳ در سری مسابقات لیگ برتر کشور، بر اساس مجموع اسناد و مندرجات مورد و با عنایت به مفاد مطالب ذکر شده توسط مداح گزارش که در جریان بررسی هویت نصرا…گرگزن شناسایی شده است، اظهارات وی از مصادیق هتک حرمت و توهین تلقی می شود.

لذا بر اساس مواد ۶۰ و ۷۱ آیین نامه انضباطی مذکور به مدت ۱۰ سال از ورود به کلیه ورزشگاه های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشور محروم می شود.

رأی صادره طبق ماده ۸۹ آیین نامه مذکور قابل اجرا بوده و ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ قابل اعتراض در کمیته استیناف فدراسیون می باشد.

ضمناً پرونده برای رسیدگی به تخلفات سایر اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی مفتوح خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا