بانک و بیمه

هوشمندسازی طرح‌های عملیاتی بانک سینا در دستور کار قرار گرفته است

غلامرضا فتحعلی، مدیرعامل بانک سینا با اشاره به نقش موثر حوزه فناوری اطلاعات در پیشبرد اهداف بانک در توسعه بانکداری دیجیتال گفت: بخش فناوری اطلاعات نیازمند ساختاری با نگاه ساختاری و بهره گیری از امکانات روز است. ظرفیت های بانکی، نقش موثری در بهینه سازی اهداف استراتژیک بانک ایفا کند.

وی حوزه فناوری اطلاعات را لوکوموتیو بانک دانست و گفت: مدیریت صحیح و اجرای هوشمندانه برنامه های عملیاتی در حوزه فناوری موجب ایجاد هم افزایی و تحول اساسی در توسعه حوزه های تجاری بانک سینا می شود. آنچه اکنون در دستور کار است.

فتحعلی افزود: بانک سینا با در نظر گرفتن سلایق و انتظارات مشتریان و با استفاده از ابزارهای نوین، با گرایش به بانکداری دیجیتال، قصد دارد مدل کسب و کار بانکی نوین مبتنی بر فناوری روز را پیاده سازی کند.

مدیرعامل بانک سینا ایجاد فرآیندهای ساختارمند در حوزه فناوری را ضروری دانست و با تاکید بر فضای رقابتی در شبکه بانکی، برای تبدیل سریع ایده ها به محصول کمک خواست.

به گفته فتحعلی، برای پیشرو بودن در نظام بانکی باید از ساختاری استفاده کرد که به توسعه محصولات جدید منجر شود و همه کانال ها و فرآیندها را به سمت دیجیتالی شدن سوق دهد.

مدیرعامل بانک سینا نقش آموزش کارکنان را در دستیابی به اهداف بانک مهم دانست و خاطرنشان کرد: برای دستیابی به تحول از طریق بانکداری دیجیتال باید به اصلاح ساختارها و همچنین آموزش کارکنان برای دستیابی به اهداف اعلام شده توجه ویژه شود. بخش بانکی بستری فراهم کنید.

وی با اشاره به «بخش پرداخت» به عنوان یکی دیگر از راهکارهای توسعه بانکداری دیجیتال، گفت: بانک سینا با بهره‌گیری از قابلیت‌های بانکداری دیجیتال و شخصی‌سازی خدمات مورد نیاز قالب گروه‌های مشتریان در کشور، تلاش مضاعفی برای افزایش سطح بهره‌وری دارد. برای ارائه اسمارت سینا.

به گفته فتحعلی، با اجرای زودهنگام تمامی عملیات مربوط به بانکداری خرد و اجتماعی در قالب بسترهای بانکداری دیجیتال، هزینه تمام شده پول این بانک نیز کاهش می یابد.

گفتنی است همایش سالانه انفورماتیک مناطق بانک سینا ۲۳ تا ۲۶ آذرماه سال جاری در تهران برگزار می شود.
در حاشیه این همایش از واحدهای برتر فناوری اطلاعات مناطق تجلیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا