محیط زیست

وضعیت آلودگی هوای تهران امروز دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق

به گزارش خبرگزاری ایران تحلیل، سنجش کیفیت هوای امروز – دوشنبه ۳۰ فروردین – در دستگاه سنجش کیفیت هوای ایستگاه باقرشهر با شاخص ۱۵۶ در وضعیت ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

بر این اساس سنجش کیفیت هوای امروز در ایستگاه های بزرگراه محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۱۱۱، امام خمینی با شاخص ۱۲۰، پاکدشت با شاخص ۱۰۲، منطقه پیروزی ۱۳ با شاخص ۱۰۸، پیشوا با شاخص ۱۰۸. از ۱۱۲، تهران پارک شکوفه با شاخص ۱۱۷، دانشگاه تهران با شاخص ۱۱۷ با شاخص ۱۰۲، سلامت با شاخص ۱۱۳، شریف منطقه دو با شاخص ۱۰۷، شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۱۲۹ و شهرداری منطقه چهار با شاخص ۱۲۰ در شرایط ناسالم هوای گروه های حساس (نارنجی) قرار دارد.

همچنین ایستگاه های شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۳۷، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۱۰۷، علم و صنعت با شاخص ۱۱۴، فرمانداری شهرری با شاخص ۱۱۰، قدس با شاخص ۱۱۸، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۱۰۹، ملارد با شاخص ۱۳۸، منطقه ۱۵ با شاخص ۱۲۴، میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۱۰۳ و وردورد منطقه ۲۲ با شاخص ۱۲۴ در جایگاه ناسالم قرار دارند. هوا برای گروه های حساس (نارنجی).

در همین راستا دستگاه سنجش کیفیت هوا امروز در ایستگاه های آتیت ساز با شاخص ۵۵، اسلامشهر با شاخص ۱۰۰، باغستان شهریار با شاخص ۸۱، پارک رازی با شاخص ۹۹، پاسداران با شاخص ۸۹، پردیس با شاخص ۷۷، پونک با شاخص ۷۸، تربیت مدرس در منطقه شش با شاخص ۸۴، چشمه با شاخص ۸۶ و دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۸۱ در هوای سالم (زرد) قرار دارند.

همچنین ایستگاه های دماوند با شاخص ۵۹، رباط کریم با شاخص ۹۵، ژئوفیزیک با شاخص ۸۰، ستاد بحران منطقه هفت با شاخص ۶۷، شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۸۶، شهرداری منطقه دو با شاخص با شاخص ۶۴، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۷۳، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۶۶، لواسانات با شاخص ۵۹، ورامین با شاخص ۷۹ در جایگاه هوای سالم (زرد) قرار گرفتند. ایستگاه سرخجه حصار با شاخص ۳۴ و گلبرگ در منطقه هشتم با شاخص ۴۶ در هوای پاک (سبز) قرار دارند.

شاخص کیفیت هوا از ۰ تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم ( بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است (قهوه ای).

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا