ورزشی

پاسخ مسئولان فدراسیون به ابهام بزرگ

پس از اعلام رای کمیته استیناف در خصوص شکایت ۴ باشگاه لیگ برتری از سپاهان و بازگشت ۴ امتیاز به این تیم، یکی از شبهات اهالی فوتبال و همچنین دو باشگاه استقلال و پرسپولیس این بود که قوانین جدید مربوط به سقف بودجه و بخشنامه های حاکم بر قراردادها ضمانت اجرایی ندارند.

این سوالی بود که خبرنگاران از صالحی رئیس کمیته استیناف و قنبرزاده رئیس کارگروه ناظر بر قراردادها پرسیدند و پاسخ مشترکی به آن داشتند. در واقع نورشرق، رئیس کمیته تعیین وضعیت، قنبرزاده و صالحی ضعف قوانین جدید را پذیرفتند و تاکید کردند که این قانون در سال اول آزمونی برای شناسایی خلأهای آن بوده است.

نورشرق در پاسخ به سوال خبرنگاران گفت: همانطور که در عنوان مشاهده می کنید این دستورالعمل برای فصل جاری فوتبال ایران تدوین شده و هدف این بوده که در پایان فصل بررسی شود. با توجه به پیشنهادهای متعددی که از سوی دست اندرکاران حوزه های مختلف به کارگروه ارسال شده است، بازنگری خواهد شد و دستورالعمل ها قطعا برای سال آینده بازنگری می شود.

منصور قنبرزاده در پاسخ به اینکه قوانین جدید ضمانت اجرا ندارند، پاسخ مشابهی داد: کاملا موافقم. حتی مصوبات کابینه برای یک پروژه آزمایشی بزرگ اجرا می شود. حتی وقتی ماشین صفر کیلومتر میخری یه مدت گارانتی میکنن تا عیوبش برطرف بشه. ما قطعا قبول داریم که این دستورالعمل ناقص است. اما همه اعتراف می کنند که نیاز به انضباط وجود داشت. ما بیش از دو دهه است که چنین دستورالعملی نداشته ایم. قطعاً درست است که نیاز به اصلاحات وجود دارد.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا