خودرو

چری تیگو 9 در راه ایران


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش ایران تحلیل: چری تیگو ۹ یک خودروی خانوادگی سه ردیفه با ظاهری شیک و مدرن است. چری تیگو ۹ موتور قدرتمند و مصرف سوخت پایینی دارد که تجربه رانندگی را لذت بخش می کند. فضای داخلی چری تیگو ۹ راحت است و دارای امکانات رفاهی لوکس و همچنین امکانات رفاهی مختلفی مانند سیستم های الکتریکی مدرن و صندوق عقب بزرگ است. چری تیگو ۹ به عنوان یک خودروی مقرون به صرفه، یک گزینه عالی برای افرادی است که به دنبال یک خودروی خانوادگی کارآمد و اقتصادی هستند.

چری، یکی از بزرگ‌ترین خودروسازان چین، در نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن ۲۰۲۴ ظاهری کاملا متفاوت داشت و توجه بسیاری از ناظران و خبرنگاران را به خود جلب کرد.

تیگو ۹، زبان طراحی جدید چینی است که این کراس اوور فول سایز را تهاجمی و جذاب می کند. در نمای عقب کمی محافظه کارانه طراحی شده است، اما هنگامی که وارد فضای داخلی می شوید، می بینید که تیگو ۹ یک خودروی لوکس و مدرن است.

طراحی داخلی کابین کاملاً ارگونومیک بوده و بسیاری از دکمه ها و ابزارها با المان های لمسی و دیجیتال جایگزین شده اند.

تیگو ۹ دارای یک موتور ۲ لیتری توربو شارژ است که به یک گیربکس ۸ سرعته سه سرعته اتوماتیک DHT متصل شده است. موتور بنزینی تیگو ۹ ۲۳۵ اسب بخار قدرت و ۳۸۵ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. مسافت پیموده شده این خودرو ۱۴۰۰ کیلومتر است.

شارژ سریع تیگو ۹ از ۳۰ تا ۸۰ درصد فقط ۲۰ دقیقه طول می کشد. لازم به ذکر است این خودرو مجهز به سیستم خودران سطح ۲.۵ است که برای این منظور از ۱۴ رادار مخصوص بهره می برد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا