ورزشی

ژاپن ۳ – اندونزی یک

در این دیدار ژاپنی ها بازی را تهاجمی آغاز کردند و خیلی زود به پنالتی رسیدند و اوئدا مهاجم این تیم این پنالتی را به گل تبدیل کرد تا سامورایی ها خیلی زود با نتیجه یک بر صفر از حریف خود پیش بیفتند سپس ژاپنی ها. بازیکنان شوت های متعددی به سمت دروازه اندونزی زدند. شوت زدند که خطرناک ترین آن ناکامورا به تیرک دروازه اندونزی برخورد کرد.

بازیکنان اندونزی در این بازی عملکرد نسبتا خوبی داشتند و این تیم هنوز مقابل یکی از مدعیان قهرمانی شکست نخورده بود، در این دیدار حملاتی را روی دروازه ژاپن شکل دادند.

ژاپن در نیمه دوم هم توپ و هم زمین را در اختیار داشت و آیاسه اوئدا با یک کار تیمی خوب در دقیقه ۵۳ گل دوم ژاپن را به ثمر رساند.

در ادامه بازی شرایط نسبتا آرامی را پشت سر می گذاشت که بار دیگر ژاپن با نفوذ اوئدا موفق به گلزنی شد، ضربه این بازیکن در آستانه گلزنی به مدافع اندونزی برخورد کرد و وارد دروازه شد.

در دقایق پایانی بازی، بازیکنان اندونزی یکی از گل های ساندی والش را به ثمر رساندند تا بازی با نتیجه ۳-۱ به پایان برسد.

تیم ملی ژاپن با ۹ امتیاز و ۶ امتیاز پس از عراق در رده دوم قرار گرفت. همچنین اندونزی به دنبال فرصتی برای پیشرفت است. اگر بحرین گل های زیادی مقابل اردن ببازد و عمان مقابل قرقیزستان به تساوی برسد، می تواند به مرحله بعد صعود کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا