اخبار اقتصاد ایران

گیلان بهشتی با ظرفیت‌های کم نظیر است

احمد وحیدی با بیان اینکه از زحمات این عزیزان قدردانی می کنم، تصریح کرد: گیلان باید با این ظرفیت های بی نظیر مانند دری درخشان شود.

ایران تحلیل، احمد وحیدی وزیر کشور با همراهی دکتر اسدالله عباسی نماینده عالی دولت در گیلان امروز (دوشنبه) از غرفه استانداری گیلان در نمایشگاه بین المللی توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو) حضور یافتند. ۲۰۲۴) واقع در سالن ۴۱ نمایشگاه دائمی. تهران بازدید کرد.
وی را در این بازدید دکتر محسن سوره تبار معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور، استاندار گیلان و سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان و جمعی از مدیران کل کشور همراهی می کردند. نهادهای اقتصادی استان وی با ظرفیت های اقتصادی، تجاری و صادراتی گیلان و زنجیره های ارزش ایجاد شده در دولت سیزدهم در این استان آشنا شد.
وزیر کشور در این بازدید در یادداشتی اظهار داشت: گیلان بهشتی بهشت ​​ایران با ظرفیت های بی نظیر است.
احمد وحیدی با بیان اینکه از زحمات این عزیزان قدردانی می کنم، تصریح کرد: گیلان باید با این ظرفیت های بی نظیر مانند دری درخشان شود.
استان گیلان با ۲۰ موقعیت سرمایه گذاری با ۹۰ هزار میلیارد تومان اعتبار در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ (فرصت های سرمایه گذاری و توانمندی های صادراتی کشور) حضور دارد.
این نمایشگاه از هشتم تا دوازدهم برگزار می شود اردیبهشت در تهران در حال برگزاری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا