ترندهای روز

۱۰ پناهگاه آخرالزمانی میلیاردر‌ها که به آن‌ها دعوت نشده اید

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

مرگ مثل مالیات است. ما از آن متنفریم. متاسفم که یادآوری می کنم، اما مرگ برای همه ما اتفاق خواهد افتاد. هر انسان زنده ای در این سیاره و گیاهان و حیوانات روزی خواهند مرد. ما دوست نداریم به پایان فکر کنیم و آن را در تصورات خود دور نگه داریم، اما هر چند وقت یک بار، چیزی در مورد پایان نهایی می خوانیم. آخرین هجوم برای سیاره دوست داشتنی ما زمین، دنباله‌داری که می‌آید تا ما را در هم بکوبد، یک جنگ هسته‌ای که می‌تواند قرن‌ها ما را مجبور کند در زیر زمین زندگی کنیم، یا یک شیوع زامبی که همه ما را به گزنده‌های بی‌مغز تبدیل می‌کند.

به گزارش «ایران تحلیل»؛ برخی از مردم برای پایان آماده هستند. ما به آنها می گوییم آماده کننده قیامت. اما همه مردم منزوی و از نظر اجتماعی ناجور نیستند. برخی فقط منابع لازم برای برنامه ریزی از قبل را دارند.

در اینجا ده پناهگاه عجیب و غریب آخرالزمان میلیاردرها وجود دارد که ما به آنها دعوت نشده ایم:

۱۰ اپیدوم

این ملک ۳۰۰۰۰ متر مربعی که توسط دیوارهای بلند قلعه‌مانند احاطه شده و در میان جنگل‌های سرسبز پنهان شده است، جایی است که بیشتر در آن امن خواهید بود. در اعماق کوه های جمهوری چک ملکی باورنکردنی به نام اپیدوم وجود دارد.

با یک باغ زیرزمینی با نور شبیه سازی شده، آبگرم، استخر، سینما، کتابخانه و سایر فعالیت های تفریحی، مطمئناً از آن لذت خواهید برد. فضای زندگی ۷۲۰۰ متر مربع است که توسط یک مرکز کنترل زیرزمینی کنترل می شود، تنها ورودی منطقه یک تونل زیرزمینی است که توسط یک درب انفجاری قفل شده است که می تواند در عرض چند دقیقه آب بندی شود. اگر می خواهید حمله کنید یادتان باشد که آنها امنیت نظامی ۲۴ ساعته با سلاح های سنگین دارند.

اگرچه فضا در Epidome به شدت محدود است، این شرکت همچنین پناهگاه‌ها و سازه‌های پیشرفته‌ای را ارائه می‌دهد که مستقیماً درب منزل شما تحویل داده می‌شوند، البته فقط برای دور نگه داشتن همسایگان فضول شما از کار شما.

۹ دریاچه ترایدنت

اگر امیدوارید در حالی که بقیه دنیا با یک کیف دستی به جهنم می‌روند، در یک بازی گلف شرکت کنید، مرکز ورزش و بقا دریاچه تایدن پاسخ شماست.

این املاک خصوصی به سبک استراحتگاه که در اکتور، تگزاس، یک ساعت از دالاس ساخته شده است، قرار است مکان مناسبی برای کسانی باشد که می‌خواهند از آخرالزمان قریب الوقوع جان سالم به در ببرند، بدون اینکه نگران چیزی باشند. این اقامتگاه دارای یک هتل، زمین گلف، زمین چوگان و حدود ۶۰۰ خانه کاندومینیوم است که هر کدام منظره ای رو به آب دارند.

در مورد نیازهای معمولی، مانند سنگرهای زیرزمینی، پرسنل امنیتی مسلح، و یک دیوار امن برای جلوگیری از نفوذ متجاوزان ناخواسته کوتاهی نمی کند. همچنین، اگر احساس می کنید دنیا به شما نیاز دارد، یک طاق دی آنجاست تا بتوانید به معنای واقعی کلمه از همه چیز تا هسته وجودتان محافظت کنید

۸ اروپا یک

اگر میلیاردری هستید که این را می خوانید و فکر می کنید ممکن است گزینه ای برای شما باشد، بدانید که آمدن به Bharupa One فقط با دعوت است و کارت های دعوت قبلاً صادر شده است.

اروپا وان که به عنوان بزرگ‌ترین و امن‌ترین پناهگاه بقای زیرزمینی در جهان شناخته می‌شود، همچنین یکی از مجلل‌ترین پناهگاه‌ها است. این پناهگاه که در یک پناهگاه قدیمی جنگ سرد ساخته شده توسط شوروی در روتنشتاین آلمان ساخته شده است، گفته می شود که می تواند در برابر انفجارهای هسته ای، عوامل بیولوژیکی و شیمیایی، زلزله ها و حتی سقوط هواپیماها از آسمان مقاومت کند.

اتاق های مجزا با قیمت تقریبی ۵ میلیون دلار در دسترس بود. پس از تکمیل تمام واحدها، هر مالک می تواند فضای مورد نظر خود را با مشخصات مورد نظر خود سفارش دهد.

۷ کندوی بقا

در وسط کانزاس، احاطه شده توسط چمنزارهای سرسبز، ممکن است با یک پناهگاه امنیتی پیشرفته روبرو شوید، یا ممکن است آن را با پنتاگون اشتباه بگیرید.

این پناهگاه بی ادعا در پوسته یک سیلو موشکی قدیمی ساخته شده است که در ابتدا در دهه ۱۹۶۰ ساخته شد. این سیلوها که قادر به مقاومت در برابر موشک های هسته ای هستند، برای قرار دادن زرادخانه هسته ای ایالات متحده در پشت درهای فولادی ۸ تنی طراحی شده اند.

در بالای پناهگاه، مناطق مشترک، پارک حیوانات خانگی، زمین بازی، استخر و دیوار کوهنوردی را خواهید دید. بعد قسمت مکانیکی، قسمت پزشکی و امنیتی و سپس قسمت های مسکونی است. در طبقه پایین یک سینما و یک بار برای ساکنان وجود دارد.

۶ خانه زیرزمینی

این خانه ۱۳۹۴ فوت مربعی در لاس‌وگاس، نوادا، ساخته شده در دوران ترس و وحشت اصلی جنگ سرد، دارای نور قابل تنظیم برای مطابقت با دنیای ویران شده بیرون، ستاره‌های چشمک زن روی سقف، و یک زمین رقص است، زیرا اینجا وگاس است و مردم. حتی در خانه هایشان تنها می رقصند. دو جکوزی، سونا، بار و حتی باربیکیو. این به وضوح توسط شخصی ساخته شده است که از جشن گرفتن سالهای پایانی خود لذت می برد.

این ملک که به شهرت رسیده و حتی در سریال های نتفلیکس به نمایش درآمده است، اگر سریع عمل کنید، می تواند با قیمت حدود ۱۸ میلیون دلار متعلق به شما باشد.

جاده ۵ بوته

در شهر کوچک دوست‌داشتنی اسکس، بریتانیا، شروولندز جاده یک پناهگاه هسته‌ای سابق جنگ سرد بود که در صورت حمله به شهر به عنوان یک مرکز ارتباطی ضد بمب استفاده می‌شد.

این ملک با مساحت ۹۲۹ متر مربع با آرماتورهای فولادی برای اطمینان از بقای ساکنان آن ساخته شده است، اما اخیراً تحت بازسازی کامل قرار گرفته است. این پناهگاه ابتدا به عنوان موزه مورد استفاده قرار گرفت. اما بعداً به سه آپارتمان مجلل تبدیل و به علاقه مندان فروخته شد.

انتظار می‌رود خانه‌های ۱.۴ میلیون پوندی برای میلیاردرهای فقیر بسیار معقول به نظر برسد، اما شما همچنان باید از پس خود برآیید، زیرا هیچ یک از امکانات رفاهی که از یک خلوتگاه در سطح جهانی انتظار دارید، مانند دیواره‌های کوهنوردی و وجود ندارد. اینجا زمین بازی نیست اما این پناهگاه به سه خانه تبدیل شده است. دو واحد ۳ خوابه و یک واحد ۴ خوابه با آشپزخانه مدرن و حمام مرمر ایتالیایی.

۴ خانه امن

این مکعب به سبک صنعتی که در ورشو، لهستان ساخته شده است، در برابر انفجار بمب یا انفجار هسته ای مقاومت نمی کند، اما از ورود افراد زنده یا مرده به اتاق نشیمن شما جلوگیری می کند. این جعبه بتنی که به عنوان اولین خانه ضد زامبی در جهان توسط معمار اصلی رابرت کنیچنی برچسب گذاری شده است، یک گزینه خوب و مقرون به صرفه برای فرار از زامبی هایی است که به شما بی خوابی می دهند.

این خانه دارای دیوارهای بیرونی کشویی، دروازه های رول آلومینیومی و یک پل متحرک است که به یک تراس پشت بام جمع شونده در بالای استخر منتهی می شود. همه چیز از دیوارها گرفته تا پنجره ها، پل ها و نرده ها را می توان به صورت الکترونیکی کنترل کرد. اگر پنل های خورشیدی را نیز نصب کنید، افزودنی عالی خواهد بود.

۳ شهر دوغان

دوگن سیتی که توسط کشتی نوح در حال ساخت است، هنوز در فاز مفهومی خود قرار دارد و از ترکیبی از کشتی نوح کتاب مقدس با قدرت خرید میلیاردرها و فقط با یک مهندسی ایدئولوژیک متولد شده است.

این سازه که می تواند تا ۴۰۰۰۰ نفر را در خود جای دهد، اساساً به عنوان یک واحه شناور و خودکفا عمل می کند که از خطر افزایش سطح آب دریاها در اثر گرم شدن کره زمین یا زامبی هایی که نمی توانند شنا کنند، در امان است. ساکنان می توانند از دویدن در امتداد حلقه بیرونی ۲.۴ مایلی لذت ببرند و در حین لذت بردن از خورشید و دریا از مرکز پزشکی زیر آب مراقبت های پزشکی دریافت کنند.

ماموریت Noah Arcane این است که دوگن سیتی را قبل از سال ۲۰۳۰ راه اندازی کند، که احتمالاً زمان کافی برای آب شدن یخ های قطبی به آنها می دهد.

۲ فضا

مسابقه فضا در حال داغ شدن است. بازیکنان جدیدی مانند SpaceX و Blue Origin وارد میدان شده اند و برای مالکیت آسمان با هم رقابت می کنند.

اگر زمین نابود شود چه؟ مشکلی نیست ماسک برنامه هایی برای فتح مریخ دارد و بزوس امیدوار است سفر فضایی را برای کسانی که عمیق ترین جیب ها را دارند عادی کند. از نظر تئوری، این یک گزینه عالی است. در فضا هیچ شانسی برای تهدید بمب هسته ای و آخرالزمان زامبی وجود ندارد.

اگرچه ایلان در برآوردهای خود سخاوتمند بوده و به ما افراد عادی فرصتی داده است تا به کشتی بپیوندیم، قیمت بلیط مریخ را بین ۱۰۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰۰ دلار تخمین زده است، نرخ فعلی بسیار بالاتر از ثروت ما است و به میلیون ها یا میلیون ها دلار می رسد. حتی میلیاردها دلار .

۱ نجیب (اشراف زاده)

اگر به میلیاردها دلار دسترسی ندارید، خبرهای خوبی وجود دارد. شرکتی به نام Rising Bankers طیف وسیعی از پناهگاه‌ها را می‌سازد که می‌توانند به محل شما تحویل داده شوند که قیمت آنها از ۴۹۰۰۰ دلار برای یک پناهگاه ساده تا نزدیک به ۱۰ میلیون دلار متغیر است. مجموعه پناهگاه بمب گل سرسبد آنهاست که به اریستوکرات معروف است.

Aristocrat دارای تخت های کافی برای ۵۰ نفر، سیستم های تصفیه هوا، کارگاه ها، فریزر، سالن بدنسازی، سونا، استخر و سالن بولینگ است. همچنین یک منطقه حمل اسلحه و یک خروجی ماشین وجود دارد تا بتوانید مانند بتمن در اطراف بچرخید.

با دانستن اینکه این گزینه برای یک گروه کوچک یا یک خانواده بسیار پرجمعیت مناسب است، ممکن است بتوانید چند نفر را جذب کنید و هزینه را تقسیم کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا