ترندهای روز

۵ خانواده هالیوود که نسل اندر نسل در دنیای هنر درخشیدند

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

بسیاری از سلبریتی‌هایی که امروزه می‌شناسیم از خانواده‌هایی هستند که نسل‌ها استعداد هنری داشته‌اند.

۱- چارلی چاپلین – جرالدین چاپلین – اونا چاپلین

5 خانواده هالیوودی که نسل ها در دنیای هنر درخشیدند

خانواده چاپلین خانواده ای مستعد در عرصه بازیگری هستند. همه چیز از چارلی چاپلین افسانه ای شروع شد که در آن زمان بازیگر مشهور و طنز بود. پس از آن نوبت به دخترش جرالدین چاپلین رسید که او نیز بازیگر خوبی شد.

بعدها، یونا چاپلین نوه چارلی چاپلین به تجارت خانوادگی آنها پیوست و او نیز یک بازیگر با استعداد است.

۲- دبی رینولدز – کری فیشر – بیلی لورد

5 خانواده هالیوودی که نسل ها در دنیای هنر درخشیدند

دبی رینولدز، کری فیشر و بیلی لورد دیگر خانواده هالیوود هستند. همه چیز با دبی رینولدز شروع شد که بازیگر و خواننده فوق العاده ای بود. دختر او، کری فیشر، به عنوان پرنسس لیا در فرانچایز جنگ ستارگان به شهرت رسید و به یک سوپراستار تمام عیار تبدیل شد. و حالا دختر کری فیشر، بیلی لرد، راه مادر و مادربزرگش را ادامه می دهد و در دنیای بازیگری نامی برای خود دست و پا می کند.

۳- بلایت دانر – گوئینت پالترو – اپل مارتین

5 خانواده هالیوودی که نسل ها در دنیای هنر درخشیدند

بلایت دانر، گوئینت پالترو و اپل مارتین از با استعدادترین خانواده های هالیوود هستند. آغازگر این راه، بازیگر بلیت دنر بود. پس از او دخترش گوئینت پالترو سوپراستار شد و با بازی خود قلب های بسیاری را به دست آورد. این سنت در مورد کریس مارتین دختر و همسر سابق گوئینت پالترو ادامه یافته است.

۴- لوید بریجز – جف بریج – پل ایزابل

5 خانواده هالیوودی که نسل ها در دنیای هنر درخشیدند

حضور خانواده بریجز در دنیای سرگرمی با لوید بریجز آغاز شد که راه را برای موفقیت خانواده اش هموار کرد. پسرش جف بریجز به بازیگری محبوب و ماندگار تبدیل شد که با بازی هایش دل مخاطبان را به دست آورد. اکنون دختر جف بریجز، ایزابل بریجز راه پدر و پدربزرگش را دنبال کرده است.

۵- فرانسیس فورد کاپولا – تالیا شایر – نیکلاس کیج

5 خانواده هالیوودی که نسل ها در دنیای هنر درخشیدند

تالیا شایر بازیگر و کارگردان افسانه ای فرانسیس فورد کاپولا سنگ بنای این سلسله هنری را گذاشتند. تالیا شایر خواهر فرانسیس فورد کاپولا است. نیکلاس کیج با نام اصلی نیکلاس کیم کاپولا، برادرزاده فرانسیس و تالیا است و یکی از اعضای کلیدی این خانواده هنری به حساب می آید.

نیکلاس نام خانوادگی خود را از کاپولا به کیج تغییر داد تا در دنیای رقابتی بازیگری هویتی مستقل ایجاد کند و متهم به استفاده از روابط خانوادگی نشود.

منبع: روزیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا