بانک و بیمه

رونمایی از پروژه تامین مالی زنجیره تامین (SCF) برای شرکت های پتروشیمی

به گزارش ایران تحلیل به نقل از بانک شهر، مدیر امور اعتبارات بانک شهر در حاشیه اولین همایش و نمایشگاه بین المللی پتروکم ایران به حمایت همه جانبه بانک شهر از فعالان صنعت پتروشیمی و شرکت های دانش بنیان این صنعت اشاره کرد و گفت: بانک نقش مهمی در توسعه بیشتر دارد. اهداف شرکت های فعال در این حوزه را دنبال می کند و تلاش می کند بانکی پیشرو در حمایت از شرکت های دانش بنیان و تولید زنجیره ای در صنعت پتروشیمی باشد. معرفی شود

ایمان امینی پور با بیان اینکه بانک شهر در سال های اخیر حضور مستمر و برنامه ریزی شده ای در نمایشگاه های صنعت پتروشیمی داشته است، تصریح کرد: این بانک یکی از حامیان اصلی نمایشگاه پتروکم ایران است و یکی از وظایف اصلی این بانک در این دوره است. رونمایی از پروژه تامین مالی زنجیره تامین (SCF) با هدف شرکت های پتروشیمی انجام می شود.

امینی پور ادامه داد: با این افشاگری بانک شهر نقش مهمی در جلوگیری از خام فروشی نفت محصولات پتروشیمی و حمایت از توسعه و رشد این صنعت خواهد داشت.

مدیر اعتبارات بانک شهر خاطرنشان کرد: سبد محصولات این بانک برای فعالان صنعت پتروشیمی متنوع و قابل توجه است، اما می خواهیم خدمات خود را گسترش داده و بیشتر پتروشیمی ها به ویژه پیمانکاران این حوزه را جذب کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا