فرهنگ و هنر

یه خبر داغ از سهام عدالت ۱۴۰۳

سود سهام عدالت افرادی که به هر دلیلی در اسفند ماه ۱۴۰۲ موفق به دریافت سود نشده اند و همچنین سود سهام گروهی از وراث به زودی به حساب آنها واریز می شود.


ایران تحلیل –

در روزهای پایانی سال گذشته مرحله دوم سود سهام عدالت به حساب سهامداران واریز شد اما در این بین گروهی موفق به دریافت سود سهام خود نشدند. افراد بازمانده از دریافت سود سهام عدالت به دو دسته تقسیم می شوند: ورثه و کسانی که مشمول سود سهام عدالت نمی شوند.

وراثی که در این مرحله موفق به دریافت سود سهام عدالت متوفی نشدند، در صورت تکمیل فرآیند واگذاری سهام و ثبت یا به روز رسانی اطلاعات خود در سامانه سجام تا خردادماه، سود سهام عدالت خود را در مرحله سوم حقوق صاحبان سهام دریافت خواهند کرد. سپرده سود سهام

بر اساس گزارش ها، بیش از یک میلیون سهامدار سهام عدالت همچنان با مشکل شماره شبای معتبر مواجه هستند و این افراد با رفع مشکل شماره شبا در صف دریافت سود سهام عدالت خواهند بود.

به گفته عسگر توکلی، رئیس هیئت مدیره شرکت های تعاونی سهام عدالت کشور، نوبت بعدی پرداخت سود سهام عدالت است. خرداد سال ۱۴۰۳ است که این بار سود سهام عدالت بازماندگان پرداخت می شود.

سود سهام عدالت ۱۴۰۳ چه زمانی واریز می شود؟

سال گذشته در خصوص تقسیم سه مرحله ای سهام عدالت قول هایی داده شد که در نهایت این وعده ها محقق نشد و سود سهام عدالت همانند سال های گذشته در دو مرحله به حساب سهامداران واریز شد.

در خصوص پرداخت سود سهام عدالت در سال جدید هنوز اطلاعیه رسمی اعلام نشده است، اما در صورت تحقق وعده تقسیم سه مرحله ای سهام عدالت، باید منتظر مرحله اول پرداخت سود در بازار باشیم. نیمه اول سال در غیر این صورت زمان پرداخت سود سهام همانند سال های گذشته در پاییز و زمستان انجام می شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا