بانک و بیمه

آزمون استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی در سراسر کشور برگزار شد

به گزارش ایران تحلیل، در این آزمون که از سوی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی برگزار شد، پس از انتخاب برگزیدگان و انجام مراحل مصاحبه و گزینش، ۳۷۰۰ نفر برای کار در مراکز درمانی تامین اجتماعی و حدود ۱۲۰۰ نفر برای کار در بیمه انتخاب شدند. بخش های این سازمان پذیرفته می شوند.

میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی صبح امروز در حاشیه یکی از حوزه های امتحانی آزمون استخدامی این سازمان در تهران با اشاره به استقبال خوب از این آزمون که به منظور تقویت نیروی انسانی انجام شد، گفت: منابع بخش بیمه و درمان این سازمان دو متوقف شد. وی با اطلاع از برگزاری دوره آزمون استخدامی از ابتدای دولت سیزدهم مردم برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز سازمان بیمه های اجتماعی گفت: در آزمون قبلی که در سال ۱۴۰۱ انجام شد، حدود ۵۰۰۰ نفر نیروی جدید جذب و بر اساس نیاز در بخش های مختلف بیمه و پزشکی این سازمان.

وی ادامه داد: در آزمون استخدامی ۱۴۰۲ که بنا به دلایلی به امروز موکول شد، حدود ۴ هزار و ۹۰۰ نفر را جذب و در حوزه های مختلف لازم برای اداره تامین اجتماعی از جمله بیمه و پزشکی به کار خواهیم گرفت.

وی در خصوص ثبت نام بیش از ۷۲ هزار نفر در آزمون استخدامی ۱۴۰۲ گفت: طبق گزارشات دریافتی از این آزمون استخدامی به خوبی پذیرفته شده است و امیدواریم به زودی این امر محقق شود و آزمون استخدامی ۱۴۰۳ برگزار شود. می تواند تعداد نامزدها را در نیمه دوم سال افزایش دهد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به این سوال که نتایج این آزمون چه زمانی اعلام می شود، پاسخ داد: اولین نتایج این آزمون که بیانگر مرحله اول فرآیند جذب نیروی انسانی مورد نیاز سازمان تامین اجتماعی است، اعلام می شود. تقریبا تا ۲۰ روز دیگر مراحل بعدی شامل مصاحبه و مراحل گزینش اعلام خواهد شد.

موسوی با افشای اینکه اکثریت شرکت کنندگان در این آزمون دارای مدرک لیسانس و بالاتر هستند، به تنوع پست های مورد نیاز سازمان تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: در این آزمون ۱۴۰۰ پرستار جذب می شوند که از این تعداد حدود ۱۱ هزار نفر پرستار هستند. این امتحان شما برای این موقعیت ثبت نام کرده اید. در بخش بیمه، ما در زمینه ها و گرایش های مختلف در بخش بیمه و مدیریت استخدام می کنیم. بر اساس این گزارش، سید مرتضی حسینی معاون برنامه ریزی، مالی و پشتیبانی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی در حاشیه بازدید از این آزمون با اشاره به اجرای طرح اجتماعی استخدام امنیتی این آزمون در ۶۰ مرکز در سراسر کشور انجام شد و گفت: از مجموع ۴۹۰۰ نفری که از طریق این آزمون جذب سازمان تامین اجتماعی می شوند، ۳ هزار و ۱۷۰۰ نفر مشمول حوزه درمان خواهند شد.

وی در خصوص ثبت نام بیش از ۷۲ هزار نفر برای شرکت در این آزمون گفت: حدود ۴۲ هزار خواهر و نزدیک به ۳۰ هزار برادر برای شرکت در این آزمون ثبت نام کرده اند که نشان از استقبال خوب فارغ التحصیلان از آزمون استخدامی بیمه اجتماعی دارد. موسسه، نهاد.

حسینی خاطرنشان کرد: زمان برگزاری آزمون استخدامی ۱۴۰۲ که قرار بود اسفندماه سال گذشته برگزار شود به ماه مبارک رمضان موکول شد. فروردین ۱۴۰۳ به تعویق افتاد، وی گفت: با توجه به استقبال خوب فارغ التحصیلان از آزمون های استخدامی سازمان تامین اجتماعی، انشالله آزمون استخدامی ۱۴۰۳ نیز در نیمه دوم سال جاری برای جذب ۵ تا ۶۰۰۰ متقاضی جدید نیروی انسانی برگزار می شود. .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا