اخبار اقتصاد ایران

آزمون جذب مهندسان کشاورزی برگزار می‌شود :: ایران تحلیل

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی از تدوین سند تحول نیروی انسانی وزارت جهاد کشاورزی خبر داد و گفت: به زودی آزمون استخدامی ۲۰۰۰ نیروی متخصص وزارت جهاد کشاورزی برگزار می شود. جهاد برگزار می شود».

به گزارش ایران تحلیل، هوشنگ محمدی ضمن تشریح خدمات رفاهی همکاران خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۳ یکی از پایگاه های ارزیابی رؤسای سازمان های جهاد کشاورزی در حوزه خدماتی است.

با تاکید بر اینکه در ارزیابی روسای سازمان های جهاد کشاورزی استان ها بر اساس شاخص ها ۳۰ درصد به حوزه رفاهی و خدمات پرسنلی در سال ۱۴۰۳ اختصاص دارد. پیگیر باشید.

محمدی با اشاره به برگزاری ستاد بهزیستی افزود: این ستاد از اردیبهشت ماهانه با حضور روسای سازمان های سراسر کشور برگزار می شود و تابلوی امتیازات استان ها در این ستاد بررسی می شود.

وی با بیان اینکه علاوه بر ارائه خدمات، جذب و نگهداری نیروی انسانی یکی از مصادیق ارزشیابی روسا محسوب می شود، تاکید کرد: شاخص های ارزیابی گاهی در حوزه مسکن، معیشت، خدمات رفاهی، پرداخت های جانبی و واگذاری بنگاه ها

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: مهندسی مجدد فرآیند نیز در دستور کار قرار دارد به طوری که چهار جلد کتاب در این زمینه تدوین شده است.

وی در بخشی دیگر با تاکید بر اینکه وزارت جهاد کشاورزی برای تامین مسکن همکاران در ۲۱ استان اقدام کرده است ادامه داد: ۱۵ استان کشور جزو استان های پیشرو هستند.

محمدی با اشاره به تعدادی از استان های پیشرو مانند هرمزگان و آذربایجان شرقی گفت: در استان همدان نیز اقداماتی انجام شده است به طوری که در تلاش هستیم طی جلساتی توافقات اولیه را صادر کنیم.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی در پایان از تدوین سند تحول نیروی انسانی وزارت جهاد کشاورزی خبر داد و افزود: به زودی آزمون جذب ۲ هزار نیروی متخصص برگزار می شود. برای وزارت جهاد کشاورزی برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا