اخبار اقتصاد ایران

آغاز جشنواره نوروزی لنز ایرانسل با جوایز ویژه :: ایران تحلیل

لنز ایرانسل با برگزاری جشنواره ماراتن نوروزی به کاربرانی که بیشترین دقایق را در نوروز ۱۴۰۳ تماشا کنند به قید قرعه جوایزی اهدا می کند.

به گزارش ایران تحلیل، تلویزیون اینترنتی لنز، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، مطابق با نوروز ۱۴۰۳، به کاربرانی که با تماشای محتوای سرگرم کننده از بخش های مختلف لنز اعم از فیلم و سریال، پخش زنده و آرشیو تلویزیون امتیاز جمع آوری کنند، دریافت خواهد کرد. جوایزی از سوی آن هدایایی مانند تلفن همراه، ساعت هوشمند و کنسول بازی می دهد.

بر این اساس، کاربران لنز می توانند از بین ۲۴ لنز انتخاب کنند اسفند ۱۴۰۲ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳، در ماراتن لنز نوروزی شرکت کنید و به ازای هر ۳۰ دقیقه تماشا، ۴۰ امتیاز به امتیازات لنز کلاب خود اضافه کنید. همچنین در این کمپین نوروزی حداقل زمان تماشای بدون وقفه برای کسب امتیاز در لنز ۱۰ دقیقه است.

کاربران لنز می توانند با تماشای محتوای سرگرم کننده تری امتیاز خود را افزایش دهند و در نهایت لازم است با مراجعه به صفحه پاداش و تبدیل امتیاز خود برنده دو گوشی Samsung Galaxy S21 FE، دو ساعت هوشمند گلکسی ۵ و یک کنسول بازی PS5 شوند.

اپلیکیشن لنز، تلویزیون اینترنتی ایرانسل است که کاربران می توانند آن را به صورت رایگان دانلود کرده و به مجموعه ای از جدیدترین فیلم ها و سریال های ایرانی و خارجی (دوبله و با زیرنویس فارسی)، برنامه های زنده تلویزیونی، پخش زنده مسابقات ورزشی در هر زمان و مکان دسترسی داشته باشند. پخش زنده فوتبال، پخش زنده شبکه سه و…) پخش زنده انواع رویدادها (اعم از رویدادهای علمی، آموزشی، انگیزشی) و… به عنوان بستر پخش محتوا و زیرساخت توزیع محتوا قابل دسترسی تلفن همراه یا در خانه در تلویزیون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا