اخبار اقتصاد ایران

آغاز فعالیت سامانه ۷۰۷۱ ایرانسل :: ایران تحلیل

ایرانسل در کنار سایر راهکارهای دیجیتال برای ارتباط با مشتریان و با هدف توسعه راهکارهای متنوع خدمات مشتریان، از سامانه جامع خرید شارژ و پرداخت قبوض (گویا ۷۰۷۱) رونمایی کرده است.

به گزارش ایران تحلیل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران جدیدترین درگاه ارتباطی با مشتریان خود را راه اندازی کرد که سامانه جامع خرید شارژ و پرداخت قبوض از طریق تلفن گویا ۷۰۷۱ است.

سامانه جامع خرید، شارژ و پرداخت ۷۰۷۱ با هدف توسعه راه حل های مختلف ارتباطی با مشتریان و بر اساس نیازسنجی طیف وسیعی از مشترکان ایرانسل طراحی و راه اندازی شد و از طریق آن، کاربران ایرانسل می توانند خدماتی مانند اطلاعات مربوط به عملکرد خط، پرداخت قبض برای خود و دیگران، و هزینه های خرید برای خود و دیگران.

همچنین مشتریان ایرانسل با شماره گیری ۷۰۷۱ و برقراری ارتباط با سامانه جامع خرید و پرداخت، می توانند شارژ و پرداخت کنند که از دیگر امکانات این سامانه می توان به امکان برقراری تماس با خطوط مسدود شده، امکان افزایش سقف مصرف مجاز اشاره کرد. خطوط دائمی و امکان استعلام تراکنش پرداخت های انجام شده در سامانه با مرجع. با توجه به نیاز خود از شماره خط و شماره پیگیری استفاده کنید.

برقراری تماس از خطوط ایرانسل با سامانه جامع خرید، شارژ و پرداخت (گویا ۷۰۷۱ تلفن) رایگان است و مشترکین می توانند برای انجام سرویس مورد نظر خود از هر دو منوی انگلیسی و فارسی در این سامانه استفاده کنند.

این سامانه همراه با راه حل های دیگر برای ارتباط با مشتریان ایرانسل از جمله خطوط تلفن همراه و ثابت (تماس با ۷۰۰ از خطوط ایرانسل و ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰ از خطوط دیگر)، ابراپلیکیشن ایرانسلمن، چت آنلاین، شبکه های اجتماعی و … کار می کند و مشترکین می توانند با شماره گیری تماس مستقیم با کارشناسان پشتیبانی ایرانسل بصورت تلفنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا