ورزشی

احضار شش استقلالی در جلسه جنجالی!

کارگروه نقل و انتقالات از این باشگاه بابت مالیات شش نفر از اعضای تیم تراکتورسازی شکایت کرد اما با این وجود قرمزهای تبریزی امیدوارند با اصلاح این موارد و ارائه به کمیته انضباطی از کسر قرارداد یا جریمه سنگین جلوگیری کنند. هوشنگ نصیرزاده هنگام خروج از جلسه با خبرنگاران صحبتی نکرد و البته خبرنگاران نیز منتظر آمدن مسئولان پرسپولیس و استقلال بودند تا با آنها صحبت کنند.

دو وکیل باشگاه پرسپولیس در غیاب رضا درویش وارد ساختمان فدراسیون شدند اما این علی خاطره بود که با توجه به استقلال به جلسه آمد. حدود ساعت ۱۰ صبح بود که به فدراسیون رسیدند و در حالی که قرار بود تا ساعت ۱۲ به همه پرونده ها رسیدگی شود، خبرنگاران تا ساعت ۱۵ منتظر ماندند تا بالاخره با خطیر، درویشی و هدایتی مصاحبه کنند.

اما در این دیدار علاوه بر اتفاقاتی که در مصاحبه سه بازیکن پرسپولیس و استقلال افتاد، موارد دیگری نیز در پشت حرف های آنها پنهان ماند:

* در زمان نقل و انتقالات یکی از اعضای ارشد فدراسیون فوتبال با ارسال پیامکی به علی خطیر اعلام کرد که استقلال به دلیل تسویه حساب با بدهکاران خارجی و علیرغم عدم دریافت حرفه ای، مجاز است ۳۲۵ میلیارد تومان هزینه کند. مجوز.

* باشگاه پرسپولیس در این جلسه اعلام کرد که پس از ارسال پیامک جنجالی ۳۲۵ میلیارد تومانی، محمدرضا کیشوری فرد، رئیس سازمان لیگ با ارسال نامه ای رسمی به استقلالی ها اعلام کرد که این باشگاه تنها می تواند ۳۱۰ میلیارد تومان برای نقل و انتقالات هزینه کند.

* کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که قصد دارد پنج یا شش نفر از اعضای تیم استقلال را که در این پرونده متهم هستند به جلسه بعدی احضار کند تا در این خصوص توضیحاتی ارائه کنند.

* رئیس کمیته انضباطی به باشگاه استقلال اعلام کرد که با وجود اینکه مجاز به پرداخت مالیات یاماگا هستند، باید این مبلغ را به سقف قرارداد خود اضافه می کردند که این کار انجام نشد.

اما نکته حائز اهمیت این است که باشگاه پرسپولیس به برخورد کمیته انضباطی با استقلالی ها اعتراض دارد و معتقد است با توجه به اینکه چهار بازیکن سپاهان و گئورگی گلسیانی برای ارائه توضیحات احضار نشده اند، نیازی به دعوت از اعضای تیم استقلال نیست. چنین چیزی وجود ندارد و کمیته انضباطی باید بر اساس شواهد موجود رای صادر کند.

همچنین پرسپولیس که پیش از این ۶ پرونده را به استقلال متهم کرده بود امروز یک پرونده جدید به پرونده های قبلی اضافه کرد: ۱. رضایت نامه خالد آبادی ۲. قرارداد مهری ۳. قرارداد هاشمی نسب ۴. اجاره خانه بلانکو ۵. مازاد بر بودجه. سقف ۶. مالیات یاماگا ۷. پرداخت چک سال آینده به یکی از بازیکنان.

در عین حال برخی معتقدند با اصلاح این موارد پرونده استقلال به پایان می رسد و بر خلاف پرسپولیس و سپاهان به فسخ قرارداد منتهی نمی شود اما ابوالفضل حسن زاده حاضر نیست جلوی میکروفون روشن این موضوع را اعلام کند. از خبرنگاران

در هر صورت باید منتظر جلسه هفته آینده با حضور بازیکنان استقلال بود و پس از آن احتمالا با نفسی تازه و بررسی کمیته انضباطی حداکثر تا اوایل وقت رای نهایی انجام خواهد شد. دی ماه اعلام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا