اخبار بورس

اخبار مهم بورس فردا ۳۰ بهمن کدامند؟

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامبورس فردا دوشنبه ۳۰ اسفند بهمن ۱۴۰۲ شروع به کار خواهد کرد در حالی که این اخبار ممکن است تا حدودی برای سهامداران مهم باشد. بنابراین توصیه می شود قبل از معاملات فردا این خبر را مطالعه کنید.

۱- تراز تجاری کشور با نفت ۱۷ میلیارد دلار مثبت شد
۲- پس از انجام موفقیت آمیز هشت مزایده حضوری شمش طلا در مرکز مبادلات ارزی و طلای ایران در ماه گذشته که منجر به فروش ۴۳۱ کیلوگرم شمش طلای استاندارد با عیار ۹۹۵ در هرمیل شد، مرکز مبادلات ایران در ۱۳ مارس اسفند در ماه ۱۴۰۲ عرضه انبوه سکه آغاز می شود.
۳- افتتاح پروژه تصفیه فاضلاب با استفاده از فناوری ZLD در راستای توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست شمکام.
۴- نماد نگهداری متمرکز اوراق بهادار و تسویه وجوه برای پایان دادن به انتظار پنج ساله سهامداران این شرکت به بازار فرابورس اضافه شد.
۵- «کیسون» بار دیگر قرارداد مهمی را امضا کرد: شرکت کاسون از انعقاد قرارداد ساخت بخشی از پروژه مجتمع مسکونی الاخوه در امیریه بغداد و نحوه تقسیم سود با شرکت عراقی جادر ال- خبر داد. اسمه .
۶- با اعلام معاون اول رئیس جمهور، حقوق ورودی خودروهای هیبریدی بنزینی و دیزلی هیبریدی با حجم موتور پیستونی ۱۵۰۰ سی سی و کمتر از ۱۱ درصد به صفر رسید.
۷- کما به جلسه می رود: مجمع عمومی عادی این شرکت روز پنجشنبه مورخ ۱۹/۱۲/۱۴۰۲ ساعت ۹ صبح جهت تصمیم گیری در مورد افزایش سرمایه تشکیل می شود.

۸- فرزین: به ۸ بانک برنامه اصلاح تخلفات دادیم. اگر بانکی قابل اصلاح نباشد، ادغام یا انحلال آن را آغاز می کنیم.

۹- تاپکیش به جلسه می رود: مجمع عمومی این شرکت روز چهارشنبه مورخ ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۰ صبح جهت تصمیم گیری در مورد افزایش سرمایه تشکیل می شود.

۱۰- در پایان معاملات فردا نمادهای سپ، تاتمس، کتوکا، فاما، آسیا، شسینا، فولاد و هاسا به دلیل برگزاری روز چهارشنبه متوقف می شوند.

۱۱- تالار خودرو بورس کالای ایران دوشنبه ۳۰ بهمن مجری فروش ۳۰ دستگاه کامیون جاک ۶ تن جاک، ۳۰ دستگاه کش ۸.۵ تن جک و ۳۰ دستگاه جابجایی جک ۹ تن متعلق به مجتمع صنعتی آرین پارس موتور می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا